• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Nickes: Vad fina ni var! Hur känns det så här efteråt?

  • MissPhoenix

    Nu måste jag strax lämna er och faktiskt börja jobba Men, nu ligger mina inbjudningar ute på bloggen.

  • Nickes fru

    Linum: det känns bra!! Dagen efter kändes lite som anti-klimax. så mkt som man planerat och den paniken vi hade i slutet med bordsplacering o festhäftet (vi fick ju ändra på torsdagkvällen) så var det rätt stressigt, sen hade vi en underbar dag och man bara gick runt och log och kände sig som en prinsessa... sen så *poff* lite grann. Men vi var nog rätt trötta oxå, varit uppe till 3 på nätterna o grejat så det kanske inte var så konstigt.
    Började fundera på lite konstiga detaljer och oroade mig lite för några småsaker men nu känns det helt kanon!!
    Jag är FRU J

    Liiite overkligt känns det.
    Men det är så kul när folk ringer och tackar för en lyckad fest, det har man ju såklart oroat sig för oxå, att det ska bli stelt eller tråkigt men ingen verkade tycka det

  • Nickes fru

    Fredag: Stort lycka till på fredag!!
    Njut av dagen!!!!!!!!

    Bauti: Snygga inbjudningar!!

  • Nickes fru

    Förlåt, inte Bauti Miss P menar jag såklart

    *är nog lite dimmig fortfarande*

  • MissPhoenix

    Nickes - det är ju det man är lite bekymrad över - att folk inte ska ha roligt. Jag och J ser ju detta som att ge dom vi tycker om en stor fest. En fest för att fira vår kärlek.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4