• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Men puman, du har ju alltid panduro och in-ex och scrappiz.

  • bauti

    Hej hej!!!

    Jag anmäller mig redan till SPA. ÄLSKAR att vara på SPA.

    När jag läste om mistänkta hippor så la jag ihop 1+1. Jag går ju på diet Och det gör ena tärnan oxå. Så den enda helgen vi inte går på diet är 4 augusti. Så undra vilken dag det blir för mig, hihihi *klappar mig själv på huvudet*

  • MissPhoenix

    Bauti - tänk om du får en diet hippa då??
    Jag älskar också spa och anmäler mig gärna också redan nu!!

    J ska ju iväg på "handbollsturnerning" 17-19augusti till danmark så jag har en ledig helg tillgodo...

  • MissPhoenix

    gaaaah - ska sätta mig och börjar skriva en gästpresentation idag tror jag...Jag lever ju efter devisen "hur svårt kan det vara"....Så jag menar, hur lång tid kan det egentligen ta att göra ett fest häfte ?? *fniss*

  • TezzAmore

    Förresten, glömde att berätta, sambon blev jätteglad över sitt personliga Visakort!! Det var ju en bild på honom när han står och fiskar i Lagan... superfint! Ett litet tips bara! Sedan gillade han kalendern också, men jag tror att kortet slog lite högre eftersom han inte visste att man kunde göra så!

  • TezzAmore

    MissP: Bra att du är lyckligt ovetande... *skratt*

  • bauti

    I går så gjorde vi bordsplaceringen. Det gick lättare än jag trott och det kändes som om borden blev lyckade. Specielt ett bord, det skulle jag själv vilja sitta vid.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4