• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes fru

    MissP jag hittade på nätet, mailade runt lite och fick priser och så

  • Carma07

    Nickes: Det trodde jag var planerat. Tyckte det var helfräckt.

  • MissPhoenix

    Måste tillägga en tråkig sak på min kusinsbröllop, inte ett enda tal! Alltså inte ETT ENDA!!
    Tycker som gäst att det kändes jättekonstigt.inte ens brudens far höll tal....

  • Carma07

    Nickes: Måste fråga dig, hade du sminkat dig själv? Det var jättefint.

  • Nickes fru

    Carma: Det var "Du är allt" av Sonja Alden (fast som Shirley Clamp sjunger) som var låt nr 2, som solisten sjöng.. Helt underbar låt.. önskar att hon sjungit den fem gånger eller nåt..........
    Tycker texten till den är så fin, "du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le",.. du är där när ingen ser mig.. när natten skrämmer osv osv..

    *drömmer*

  • Carma07

    MissP: Så får du inte säga nu. Jag har fixat bort alla tvungna tal på vårt bröllop. Min pappa skulle inte klara av det. Så då har vi skrivit i inbjudan att någon traditionell talordning inte kommer att hållas, så ingen förväntar sig något tal från honom heller.

  • Nides

    Hej Nickes!!!

    Du var så underbar vacker. Kul att du tyckte om bilden med det svarta bakgrundet...

    NI SÅ FIIIIIIINA!!!
    KRAM KRAM PUSS PUSS

  • Carma07

    Nickes: Tyckte den låten var jättefin. Funderar på att sno den och lägga den på min önskelista.

  • Nickes fru

    Carma: Nej jag sminkade inte mig själv, det gjorde frisören.

    Jag var jättenöjd med håret, det blev precis som jag ville ha det Kände mig jättesnygg *ler*

    Sminket blev jag jättenöjd med oxå, men fick för mig igår när jag såg några bilder att det var för mkt rouge??? Det ser ut som två bruna streck på mina kinder på vissa foton. Vet inte om det är ljuset eller nåt eller var det så??? Det såg inte ut så i spegeln.

  • MissPhoenix

    Carma - jag är inte alls för tvugna tal även om det lät så när jag skrev, men om INGEN annan håller tal så hade det kanske varit fint av honom att göra det.
    T.o.m jag som börjat umgås med min kusin senaste året funderade på att hålla ett tal av den anledningen...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4