• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Ninni75

    Matthet är nog bara förnamnet efter att man ögnat igenom dagens alla inlägg - KUL!! :)
    Dagen idag har inte erbjudit då mycket mer än fika 1 , fika 2, fika 3 och nu fika 4..... ;) det säger väl lite om min livssituation just nu ;) Mannen min är bortrest men när han kommer hem från denna eller kanske nästa eller nästa eller nästa resa då j-drans ska jag börja ta tag i min kropp igen. Jag vet att ANja i något inlägg frågade om någon skulle "fixa" till kroppen på något sätt inför bröllopet........ jag ska inte men jag trots att jag alltid varit extremt emot det så skulle jag vilja operera brösten..... måste nog träffa den där rika mannen ni pratade om innan först bara ;) När jag ändå håller på kan jag ju önska mig en ögonoperation också eftersom jag knappt ser utan glasögon/linser..... så nu har jag fått drömma lite och antagligen kommer jag fortsätta drömma om detta ett bra tag till :)

  • Ninni75

    Jag hoppas verkligen att Anja ligger på sofflocket nu ocg pausar efter en hektisk dag både hemma och vid datorn ;) mooooaaaaahhhh

  • Ninni75

    man somnar liksom innan inlägget blivit emottaget... :)

  • Anja 19 juli 2008

    Hallå...

    jag sover inte... ;) Sitter här i min datorfåtölj och läser en skvallertidning som jag köpte innan så nu vet jag att Jude Law och Cameron Diaz är ett par och att Paris Hilton vill ha David Beckham och att Nicole Richie dömts t fängelse trots sin graviditet. Ja, det är inte klokt. Hollywood är verkligen underhållande ;)

    Sitter och äter en nutrilett bar som kvällsmat. Har inte lyckats komma upp i minimum-kalorimängden 1300 idag ens, så jag unnar mig lite lyx i form av en sån där nutri-chokladkaka, haha...

    Ja, vem drömmer iNTE om hur fin kroppen skulle kunna bli m lite nya tuttar och fettsugning (och ev borttagning av överflödigt skinn, suck)...

    låter härligt med fyra fikor Ninni :)

    Själv har jag en rygg som inte alls hänger ihop... ajajajaj, förbaskade fogar :(

  • Ninni75

    :) skvallertidning, det var ett tag sedan!! Underhållande till tusen jag håller med. Inte bra alls att jobba på i den takten du gjort idag så att ryggen får stryk!! Mannen din får skämma bort dig lite med massage så kanske det känns liiiite bättre i alla fall!!??

    Nyfiken som man är så tittade jag på bilderna av ert nya boende. Ser hur fräscht ut som helst. När var det dags för inflyttning?? Är det inte tufft att ha två så stora projekt igång samtidigt? eller ni har kanske gjort de flesta valen i huset redan!!??

  • Anja 19 juli 2008

    :p

    Massage hade inte varit helt fel, men mannen kom hem från jobbet (han är murare) och har lyft ca 8 pallar betongblock idag, så jag tror att vi har ungefär lika ont, jä..la skit, så typiskt ;)

    Eftersom jag inte har minsta lilla ork eller lust att massera honom så känner jag nog inte att jag kan begära det av honom ;) Elakt va, fniss...

    Nädå, det är inget större projekt...

    är bara skönt att få flytta så att jag kan få rensa ur och SLÄNGA saker och skaffa nya fina grejor, vilket är det bästa jag vet, haha...

    Vi har gjort alla val redan och det är sååååå härligt att veta att ingen har bott där innan, allt som är där är valt av oss, vilket ju innebär att vi får det precis som vi vill ha det :)

    Inflyttning är i november 8)

  • Ninni75

    att få massage av sin man är en kvinnlig rättighet anser jag ... ;) :) ;)

  • Ninni75

    Anne; Låter inte alls roligt med magont bläääääää, det hoppar inte hit va?? ..... ;)

    KRYA PÅ DIG!!

  • Ninni75

    Nu ska jag dra mig mot sängen, man vet ju aldrig hur natten blir och imorgon är det tidig uppgång :(

    sov sött allesammans :)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?