• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Jag ska iallafall ha en RIKTIG korsett...

    en sån som snörar in midjan ca 10 cm, med stålskenor så att man får riktig midja, riktig form och ser slimmad ut :)

  • Anne69

    Men då kan ju pojke nr ett få små sysslor att göra, för at han är sååå stor och duktig. Duka och duka av och sånt...lovar, hans framtida tjejer kommer att tacka dig

  • Anja 19 juli 2008

    Sedan blir det väl sån där bh av silikonaktigt material som man typ klistrar på (med vatten), utan axelband

    Trosor får man väl ha några sexiga oxå och ev såna där strumpor m strumpeband, men det beror på hur mkt jag lyckats slimma mina ben, är benen feta så ser det ju skitsnyggt ut (not) med stayups, där låret väller ut ovanför kanten (ryser vid tanken) ;)

  • Anja 19 juli 2008

    *asg*

    vilken skum dator du har som strular bara sådär selektivt ;)

  • Anne69

    korsett...finns det sånt...alltså...som ändrar ens form? Oj.....snacka om falsk marknadsföring...underbart!!

  • Anne69

    Gud ja...absolut inga stayups med fettvällningar....urk...hoppas jag hinner trimma till mig.....magont hjälper till

  • Anne69

    Jag ska ha ngt riktigt sexigt...sånt som jag aldrig annars har...men inte ngt superdyrt märke...hoppas kunna hitta ngt på Lindex eller så.....

  • Anja 19 juli 2008

    Ja pojke nr 1 har lite småsysslor. Han städar ju sitt eget rum (fast det brukar bli ett himla liv då, för det är inte han som stökar ner det, han är rätt pedant som sin far, utan det är ju småsyskonen som han delar rum med, som står för nedstökningen så jag brukar hjälpa honom för han är helt förstörd över hur hans marodörsyskon ställer till det).

    han kan komma ut och vara helt förtvivlad, förnärmad och upprörd och gråta för att de slängt ut saker på golvet. han AVSKYR när det är stökigt.

    Stackarn ;)

    Sedan är det alltid han som går och pantar flaskor (han får behålla pengarna dessutom ;) ) Skicka honom t affären gör jag oxå när jag behöver nåt litet, som mjölk, smör eller ägg och sådär...

    Han dammsugar ibland oxå (men då gör jag ändå om det efteråt ;) )

  • Anne69

    Tänk om man kunde vinna på Lotto...läste du om den ensamstående mamman som vann typ 500 miljoner eller nått i den stilen???

  • Anja 19 juli 2008

    Japp, riktiga korsetter är fantastiska men DYRA så det stänker om det!!!

    Men de håller in och formar... Var ju såna de hade förr. (tänk NORD OCH SYD och de underbara klänningarna m krinolin. Vilka midjor dom hade, suckar....)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?