• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Jag hade nog, kan jag tänka mig, om jag nu hade gett något mer än pengar (om det var ett brudpar som uttryckligen önskade sig just detta) gett en fin flaska vin eller champagne, som de kunde dricka på sin bröllopsdag eller nåt??? och så ett fint kort med ett rim eller nåt, där jag förklarar hur jag tänkt, typ att om ni klarar ettårsdagen, fira med den här i magen??? *asg* nä alltså det var ett skämt, men ni fattar hur jag menar *asg* :D

  • Anne69

    Vi ska ha
    2 brudnäbbar (mina barn) egentligen för stora för att kallas brudnäbbar men jag har redan...
    2 tärnor (min bästa vän och hennes 18 åriga doter som är som en dotter till mig med)
    2 marshalkar...Anders bror och hans bästa vän...
    Så det lär bli trånt där framme *ler*
    mÅNGA VA?

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Jag kom igen... SVettiga fingrar är ju bra, då glider du inte på tangenterna. Eller jo, om du är rejält svettig, så halkar du kanske... ;)

    Du få ha en liten trasa bredvid tangentbordet ;)

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    haha, jaaaa du och din m2b kanske inte får plats, haha ;)

    Nädå... Men du, se nu till att klä tärnorna i skitfula klänningar, som inte är figursmickrande eller framhäver deras bästa färger. Jag menar, det är ju DU som ska vara vackrast :D

  • Anja 19 juli 2008

    Jag ser framför mig två aprikosa klänningar med puffärm och utstående tyllkjolar *asg*

  • Anne69

    Bröllopssupé förgyller faten, anmäl gärna om du ej tål maten

    Kanske?

  • Anja 19 juli 2008

    Nä fy, så elakt...

    Menade inte att vara respektlös mot din vän och hennes dotter. Men jag är nog lite löjlig med min bröllopsdag. Vill ABSOLUT stå i centrum och vara den som är MEST uppsnyggad lixom...

    Jag har en väninna som är så sjukt snygg och söt och har en kropp som är helt otrolig, dessutom har hon vackert hår, helt sanslösa ögon och blir enormt solbränd hur lätt som helst. OCH JO hon är smart och snäll OXÅ.

    dEt är inte klokt!

    jaja...

    Iallafall så älskar hon att göra sig fin vid bröllop och brukar gå och få håret vidgjort och bli sminkad.

    jag har faktiskt bett henne att INTE göra detta på mitt bröllop. Hon är så jä..la söt ändå och hon ska f..n inte stjäla my thunder ;)

    Allvar. Jag låter helt puckad nu men jag tycker att sånt är vansinnigt irriterande. HOn får sååå gärna göra sig jättefin men hon behöver ju inte överanstränga sig. Hon är femton ggr snyggare än jag även om hon kommer osminkad i en jutesäck lixom ;)

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    jaaaaaaaa tack!!!!! Perfekt... Så enkelt och så smidigt... Tackar...

    Supé ska det vara :)

  • Anne69

    Aprikose med inslag av mintgrönt kanske???
    Ha ha ha
    Nä då....ingen risk....mina barn är för stora för at stjäla uppmärksamheten...
    Min väninna kommer inte vara snyggare...hon vet att straff annars väntar...men hon är faktiskt jävligt mkt smalare...för att inte snacka om hennes dotter...
    Men jag ska ju vara med och välja klänning til dom..så det får bli ngtdom ser inte fullt så snygga ut i...
    moohhaaahhha

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?