• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anne69

    Äsch...jag vet ine riktigt vilken lillymodell jag menar...ska kolla...kommer strax tillbaks..

  • Anja 19 juli 2008

    Hmmm nattpersonalen har inte kommit ännu och de börjar halv nio!!! (vet inte varför egentligen eftersom dagpersonalen inte slutar förrän 22)

    Ja, surfa efter frisyrer är kul, men jag har ju inte mina underbara länkar här! De är ju hemma på datorn. Grrrrrrrrrr...

  • Anja 19 juli 2008

    Jaha minsann... Du vill alltså undvika frågan om vad du jobbar med :D

    hehehe

  • Anja 19 juli 2008

    Kan kolla om jag har några bra hårlänkar hemma och lägga in länkarna här senare.

    Fick en länk häromdagen på lite "coolare" bröllopsfrisyrer och började nästan känna att DET ÄR NOG MER JAG...

    Det är en fransk sida om jag ej minns fel, men så grymt snygga frisyrer, sååå välgjorda och snygga och helt WOW men lite spretigare och fräckare än vanliga snälla prinsessfrisyrer lixom...

  • Anne69

    NU såg jag din fråga....är nog lite trög
    Jag jobbar som chefsrekryterare. Letar upp en massa höjdare och sätter rätt snubbe på rätt plats

  • Anja 19 juli 2008

    Jaaaaa just det, så var det ju. Jag har nog frågat förr, haha... (minnet sviker mig konstant, hemskt men sant).

    Jaja, bara jag inte glömmer bort min bröllopsdag så ;)

    Gick in på www.lilly.dk men det är en sån usel hemsida tycker jag. Och alla modellerna har olika frisyrer så jag blev inte klok på det :)

  • Anne69

    Jaaaaa
    Lägg gärna in dina länkar här Anja.
    Din flit gör det lättare för oss andra

  • Anja 19 juli 2008

    Oooppps nu kommer nog nattpersonalen för rapport så jag klickar ner och återkommer när jag kommit hem, typ vid halv elva, elva :D

  • Anne69

    Ja minnet sviker dig ch du är ändå yngre än jag!!! Vr själv inne på Lillysidan...fattar knappt själv vilken bild jag yrade om...alla är ju som sagt olika. Såg att dom hade lite rea...

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?