• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Eventuellt ett sådant pärlband på huvudet och sen håret löst förutom två längder av hår på sidorna som frisöer fäster ihop ÖVER resten av håret, hmm förstår du hur jag menar!

    Om du tänker dig att frisören står bakom dig, har lockat ditt hår skitsnyggt, tar de allra två yttersta längderna av ditt hår, vid öronen typ och för ihop dem där bad och lixom tvinnar ihop dem... Kanske med lite glittrande stenar och sånt...

    hihi blev helt exalterad nu... :D

  • Anne69

    Låter jättefint Anja
    Gud jag kan inte låta bli att skratta, du skrev ALLT det där undertiden som jag skrev "skitsnyggt"....du är såååå snabb

  • Anne69

    Skitsnyggt var menat till din blogg och bilden där....
    JAg minns att Kristine Caspersen på en gala var så snygg i håret måte försöka hitta en bild....eller så kan det luta åt ngt klassiskt

  • Anja 19 juli 2008

    *asg*

    Men duuuu, jobbar inte du med datorer??

    fnissar

    Nä men vad sjutton jobbar du med? Har fattat att du typ har ett kontor och att du har kundbesök och sånt ibland. Jobbar du på bank, är du mäklare eller hmm nåt annat *asg*, revisor kanske?

    nyfiken :)

  • Anja 19 juli 2008

    Länken går alltså till det där hårbandet jag pratade om.

  • Anja 19 juli 2008

    Vilken lillymodell menar du förresten?

    Jag har ju en bild i min blogg på en lillymodell i lillys klänning 3004 som jag lutar åt just nu. Är det henne du menar?

  • Anne69

    Ja ngt sådant kan bli hur fint som helst...ska försöka hitta ngn bra sida med måmga bilder
    Surfa på BT och få betalt samtidigt..inte illa

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?