• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Ninni75

    Fniss... exakt sådär är det ;) Jag brukar oxå känna att, nu har jag minsann lekt med barnen och gjort min "mammaplikt" nu får jag lov att unna mig lite egentid ;)

    haha

    Fast vi har en regel hemma att datorerna ej får gå igång förrän barnen lagt sig. :( (visserligen bra för mig att ha jsut den regeln)

    Men på jobbet... Ja där är det en helt annan femma :D

  • Anja 19 juli 2008

    Hehe

    vilken underbar mamma jag framstod som nu :D

  • Anne69

    Wow...
    gick min på hemsidan som du skickade Anja...vilken mat!!!
    lät såååå gott
    Undrar om han kan tänka sig att fixa lite mat till sittning...har mailat nu och frågat. Det lät alldeles fäör gott och prisvärt för att inte fråga!!!
    Så tack för tipset!!!
    Ninni, klart att du får unna dig en stund vid datorn. Hemma hos oss är det lite annorlunda...jag får kämpa som en liten gris för att barnen ska vara med mig. Dom väljer nu hellre datorn framför sin mamma....snyft...men men.....

    Idag kommer mina barn hem igen. Dom har varit hos sin pappa i 2 veckor! Ska bli supermysigt. Antar att det blir pizza och hemmamys för hela slanten.

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Så lite så... Det ÄR verkligen otroligt god mat. Är nästan så att jag skulle vilja slänga ihop en fest för tjejkompisarna t självkostnadspris bara för att kunna beställa buffé av denna snubbe. haha... Hmmm ja, varför inte!

    åååhhhhh nu kom jag på en brilliant idé. Jag ska banne mig ha en inflyttningsmiddag för mina vänner. Jag menar hallå, betala 150 kr eller nåt för att få äta så jä...la gott! Vem skulle ej kunna stå ut med det lixom!!!

    Hehe, den idén ska genast inplanteras i sambon :)

  • Anja 19 juli 2008

    Någon här?

    Är fortfarande på jobbet. Har nattat det enda barn som är här och har dokumenterat allt så nu vill jag ju prata bröllop...

    HALLLÅÅÅÅÅÅ... *ekar tomt* ???

  • Anne69

    Ja gumman jag är ju här!!! Vi liggr i sängen allihopa, kollar tv och jag surfar
    Vad gör du?

  • Anja 19 juli 2008

    Ja, jag sitter ju här på jobbet, fniss...

    Har supermysigt på kontoret, bara jag och datorn. Fruktar dock att nattpersonalen tänker komma in snart för rapportering ;)

    Jag hänger självklart på BT och såkollar jag en massa sidor med inbjudningskort och brudklänningar *asg*

    Tänk att jag får betalt för detta lixom :D

    Vad mysigt det låter...

    har dina döttrar kommit hem nu då?

  • Anne69

    Ja nu har dom kommit hem. Supermysigt.....
    I kväll så kollar jag hår uppsättningar.
    Hur vill du ha ditt? Några planer?
    Jag har väldigt långt hår, tjock och ner till midjan....hmmm, uppsatt ska det vara men hur vet jag inte...jag gillar Lillymodellens look liksom, minns du?

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Nej jag tror inte jag minns riktigt men jag har en bild i min blogg. Länkar dig dit. (gjorde inlägget i januari tror jag eller nåt, men ungefär så här vill jag ha det, fast utan pärlor tror jag. har rätt långt hår, hennafärgat så det är väldigt brunrött och glänser och gnistrar jättemkt i solen så jag tror att såna lockar, mjuka, och uppsatt sådär, kan bli skitfint) :)

    anjasbrollops.blogg.se/090107190656_och_s_hret.html

  • Anja 19 juli 2008

    Wow förresten... Med så långt hår blir det kanske svårt att ha dethelt uppsatt, om det blir för tungt och vill rasa menar jag! Lite halvuppsatt i vackra lockar och så långa vackra lockar ner bak på ryggen kanske?

    Duuuu, jag hittade ett snyggt pärlband som man lixom sätter på som diadem i fyra rader med stenar i!

    Det skulle ju vara skitfint på ett sådant långt hår och så helt underbara lockar som trillar ner över hela din rygg! kanske lite glittrande stenar eller pärlor fästa i längderna!!!

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?