• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anne69

    feburari brud-feb-08
    28 juni Anne69
    5 juli lotta77
    19 juli anja74
    25 juli 25juli-08

    8 aug jeenny
    14 aug Ninni75
    16 aug Líllafamíljen
    23 aug Secondhandbarn

    Obestämda datum

    sommar 08 la79
    sommar 08 Beckie_

    *ler*.
    Jag tog mig friheten att lägga in mig på vårt nya datum. Den 30 augusti var vårt första datum, nu har vi hunnit ändra oss oss gängar oss den 28 juni istället

  • Anne69

    God Morgon alla!!!

    Idag är det freeeeedag! Om nu någon skulle ha missat det
    Berätta om era planer!!
    Anders åker bort igen....så jag passar på att träffa mina älskade tjejkompisar, hela helgen!! Inget ont som inte har något gott med sig

  • Ninni75

    Hej på Er ALLA !!

    Äntligen fredag!! Detta kommer att blir en hektiskt men riktigt rolig helg känner jag på mig. Massa trevliga uppvaktningar och förhoppningsvis lite familjemys däremellan.

    Anne; Trevligt med en helg med tjejerna. Det blir alldeles för lite av den varan nu för tiden. Kanske borde ta tag i det!! Är det i jobbet ANders reser så mycket?? *nyfiken i en strut!! ;) *

    Jag tog mig också frihten att ändra mitt datum till den 14 juni istället för augusti. Vi är ett gäng nu - Riktigt roligt!!

    Ha det göttigt och kör FULL fart mot helgen!!

    feburari brud-feb-08
    28 juni Anne69
    5 juli lotta77
    19 juli anja74
    25 juli 25juli-08

    8 aug jeenny
    14 aug Ninni75
    16 aug Líllafamíljen
    23 aug Secondhandbarn

    Obestämda datum

    sommar 08 la79
    sommar 08 Beckie_

  • Ninni75

    oooooooopppppsss.... glömde visst ändra mitt datum.....

    feburari brud-feb-08
    14 juni Ninni75
    28 juni Anne69
    5 juli lotta77
    19 juli anja74
    25 juli 25juli-08

    8 aug jeenny
    16 aug Líllafamíljen
    23 aug Secondhandbarn

    Obestämda datum

    sommar 08 la79
    sommar 08 Beckie_

  • Anja 19 juli 2008

    Hallå och god"morgon" ;)

    Här händer det inte mycket under förmiddagen. Jag hade en tanke om att sticka ner till stan och kolla in panduro lite grann, men det vete sjutton om jag orkar ;)

    är ledig idag och tänkte väl mest hänga vid datorn! I eftermiddag sticker jag och äldsta sonen, min väninna och hennes två söner till Köpenhamn. Ska bli mysigt. Lär ej komma hem förrän sent ikväll.

    Imorgon ska vi ha barnvakt, jag och sambon för att röja ur hela klädkammaren, lägga klinkers och fixa färdigt vårt nyrenoverade badrum :) ÄNTLIGEN...

    Oj, kom på att jag måste ringa barnvakten...

    Be right back *asg*

  • Jeenny

    Fasen va ja känner mej duktig ida =) Vi har STÄDAT massa, ska ha folk ikväll å bjuda på himmalagad pizza :P Ska jobba inatt =\ Min första natt på lääääänge.
    Kul att vi e så pass många i denna tråden. VISSA mer aktiva än andra ;) Ha en härlig helg tjejer. Vi hörs säkert!!

  • Anne69

    Så...nu får det banna mig räcka med jobb. Trött och hungrig, tänkte försvinna ut till Malmös butiker en stund innan jag träffar min kompis Gunilla på stan.
    Ja Anders är läkemedelskonult och reser med sina kunder till Orlando, Dublin och annat...stackars lillen....
    Men denna helgen så är det en herrmiddag han ska på. Herrmiddag? Är inte det lite 80 tal typ??? Suck, nåväl...

    Ha en underbar helg tjejer, ny bekantskaper som gamla.
    Får ni tid över så gå gärna in här och skriv en rad eller två. Jag kan nog behöva det. Ha det så kul i Köpenhamn Anja, käka en pölsa för mig med. Ninni ha massor med familjemys, det skulle jag också vilja ha!!! Avis!! Jeenny och alla ni andra, trevlig helg!

    Kram Anne

  • Meddelande borttaget
  • Anja 19 juli 2008

    Ok nu är jag så arg att jag vill gråta.

    Jag satt precis och skrev ett helt enormt långt inlägg till er.

    Tog f..n 10 minuter att skriva det och med tanke på att jag skriver ungefär 370 nedslag i minuten så var det ett LÅNGT inlägg :(

    Bläää...

    Ska se om jag orkar försöka om en stund igen. Det stod att det fastnade i nåt filter och ska granskas ifall det innehåller reklam. Mmmm eller hur... Har varit med om det förr och de inläggen har då aldrig gått att finna igen.

    Visst blir man rasande på sånt :(

    VAd har ni gjort idag tjejer och vad hittar ni på ikväll. Jag är lite uttråkad så snäääälllla var här :)

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon tjejer

    Anlänt till jobbet. Bara ett barn vaket. Tänkte bara titta in och säga godmorgon. Tänkte se om mitt långa inlägg på något mirakulöst sätt hade hamnat rätt men icke sa nicke :(

    Vad ska ni göra idag?

    Jag jobbar till kl.15, sedan hem, äta middag (som jag hoppas är klar när jag kommer hem) :) och sen ska vifortsätta m badrummet. Jag skrev om det igår, för vi hade en oerhört effektiv dag igår då vi hade barnvakt i 6 timmar, underbart. Hann röja ur hela klädkammaren och slänga MASSOR av grejor och sedan handlade vi handfat, badrumsskåp, spegel och handdukstork osv till badrummet och sambon satte upp det, så nu är det nästan klart :)

    Underbart :)

    Tivoli var fantastiskt roligt, vi hade en så härlig dag/kväll. Vi kom hem kl.1 på natten. då var sonen lagom trött (och jag med). Vi åt gott, åkte karuseller och hade så otroligt mysigt m min väninna och hennes söner som är lite äldre, och som tog hand om Emil som storebröder.

    Just nu mår jag verkligen bra (peppar peppar) om man vågar säga så :)

    Har säkert gått upp nåt kilo på kuppen. Först fest i torsdags och sen tivoli på fredagen och sedan tillät jag mig faktiskt liiiite godis igår. Hmm är så man lätt faller tillbaka. Skärpning!!!

    Hur går det för er andra som behöver gå ner i vikt och ni som skulle börja trimma er :)

    Nu återgår jag till jobbet. Frukostdags snart :)

    kram kram

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?