• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anne69

    Ninni...
    Turkisk peppar...gud vad det låter gott!!!
    Kul att du är här inne, ger en massa bra tips och så...

  • Anne69

    GUD...vet ni vad jag gjort nu då???
    minns ni på 80 talet, språkresorna till England...
    Jag har precis sagt JA till att släppa iväg min älskade lilla Lovisa i 3 veckor i Brighton nästa sommar...Det kostar 11500 kr...så dyrt....samma sommar som jag gifter mig..somom jag inte har nog med utgifter....HYsterisk!! Men jag ska spara och gneta!! Hon är just nu så glad att hon nästan gråter.....ja nästan jag med. Det känns stort och faktiskt läskigt på samma gång.....och jag känner mig plötsligt gammal

  • Jeenny

    Ninni: E d inte meningen att man INTE ska äta glass utan bara nyttigt å träna å må bra ;) Vet du vad? Ja har oxå smakat Turkisk peppar å den e GRYMT GOD!!!! hihi...

  • Anne69

    Jeenny...ja om du med har käkat den så måste jag snart äta den, älskar lakrits!!!!

  • Jeenny

    Anne: Pröva den men sen e d stopp, tänk på figuren ;) För d gör JAG :P Hmm... eller?!

  • Ninni75

    Jeenny; Jo, visst är det väl så att man ska träna, äta nyttigt och bla bla bla.....jag KAN BARA INTE!! ........

  • Ninni75

    Anne; WOW....snacka milstolpe i livet!! Jag kan lugnt säga att jag i många hänseenden ser fram emot barnens stigande ålder men just språkresor, första chartern, pojkvänner, flickvänner (egentligen allt som handlar om att barnen blir "vuxna") och annat kan göra mig sömnlös redan ;)

  • Ninni75

    GOD NATT ALLESAMMANS, vi hörs snart igen hoppas jag!! :)

  • Anja 19 juli 2008

    God kväll allihop

    Härligt att ni skrivit lite nu :) KOm precis hem från jobbet.

    har lite viktångest nu för vi har haft avskedsfest för ett av barnen och vi har ätit MASSOR. det var marrängsviss, pizza och sedan godis. Sånt har jag inte ätit på över tre veckor och jag blev såååå äckelmätt och sen så trött att jag nästan somnade sittande. Läskigt!

    Nu känner jag mig (till skillnad från dig Anne ;) ) redan tjockare.

    Anne69

    Förstår sååå väl ångesten över dotterns språkresa. När jag tänker på allt jag upplevde och gjorde under min språkresa så tänker jag NEJ mina barn får ALDRIG åka på språkresa (fniss). Men dom ska ju oxå få bli stora nån gång, gulp...

    Ninni75
    Inte tala om glass nu, och turkisk peppar som är nåt av det bästa jag vet. *håller för öronen* ;) Du är INTE den enda som är beroende av BT, jag lovar :D

  • Líllafamíljen

    feburari brud-feb-08
    5 juli lotta77
    19 juli anja74
    25 juli 25juli-08
    8 aug jeenny
    14 aug Ninni75
    16 aug Líllafamíljen
    23 aug Secondhandbarn
    30 aug Anne69

    Obestämda datum

    sommar 08 la79
    sommar 08 Beckie_

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?