• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Ja, jag är verkligen oxå sporrad just nu. har ÄNTLIGEN kommit under fetma-gränsen och har nu ett bmi UNDER 30 ;)

    Haha, kanske inte så mycket att hurra över men för mig känns det skönt. Även om jag tidigare hade ett bmi på 21 (suckar djupt).

  • Jeenny

    Blev nyfiken på mitt BMI så ja kolla d ;) Men ja har NORMALvikt (22) MEN vill ändå gå ner lite och trimma min kropp :P

  • Anja 19 juli 2008

    Hallå allihop

    Ledig idag och ska ägna dagen åt att tvätta. Tvättid mellan 10-16, suck... Roligare kan man ha. Egentligen skulle jag vilja åka ner till panduro och fixa grejor till inbjudningskorten :) Har nog ändå bestämt mig för att göra dem själv. (igen, haha). :D

    På lördag ska sambon färdigställa det nyrenoverade badrummet så att jag får in min tvättmaskin o torktumlare för nu är jag rejält trött på att ränna i tvättstugan (även om man verkligen får mycket gjort när man tvättar så).

    har ju massor att fixa här hemma innan vi lägger ut lägenheten t försäljning. Vi MÅSTE lägga ut den i slutet av augusti! Känner hur paniken börjar komma. Vi ska sätta in nya trösklar, klinkra klädkammaren, måla om ett sovrum + köket, så att här ser fräscht ut. Varför väntar man med sånt så länge, så att man själv inte får njuta av det. Det var ju samma m badrummet.

    Nåja, så blir det inte på nästa ställe. Där flyttar vi in i ett helt nybyggt radhus där ingen annan bott och där vi själva har fått välja precis allt. Åååhhh vad jag längtar :)

    Var är alla???

  • Ninni75

    ANja, Ja det var värst vad det var lugnt här inne idag. Jag förstår verkligen att Ni längtar tills ert radhus är färdigt. Vi flyttade själva till ett nytt hus för tre år sedan och det är verkligen en underbar känsla. Roligt att höra att ocså du är inne i en fas då du har ambitionen att göra egna kort. Jag tycker att det känns fö mycket med de pengar det kostar att beställa...... men som sagt jag garanterar inte att jag i slutändan gör dem själv men jag har i alla fall ambitionen. :)

  • Ninni75

    KOM IGEN TJEJER!!!!! ;) ;)

    .....här är ju ingen och detta får mig att känna mig riktigt desperat OCH beroende av brollopstorget!! ;)

  • Anja 19 juli 2008

    Ninni75

    jag kände precis lika dant igår. Såååå uttråkad när ingen skriver nåt, haha. Så till slut började jag surfa runt på olika make-upsidor (livsfarligt, satt uppe till kl.03, är såååå trött nu och ska snart gå och jobba) :o

    om ni ej läst rocketqueens blogg (hon hänger ju här på BT) så rekommenderar jag den. Jag hittade MASSOR av smink igår. Usch vilken dyr historia, som tur är så var jag så pass kloka att jag INTE beställde igår, utan skrev bara en lista över vad jag ska ha (och nu när jag är "vaken" så kan jag nog stryka hälften från den ;) )

    iallafall så är adressen www.rocketqueens.blogg.se

    Kul läsning tycker jag. Jag kan typ ingenting om smink men jag skulle såååå gärna vilja kunna :)

  • Anne69

    Hej alla goingar

    Förlåt att jag har varit så inaktiv. Jag har ja jäklar i hoppet fått jobba som en liten gris dom senaste dagarna. Tror att jag fick en jobb-baksmälla av allt mitt surfande på BT. Låg lite efter om man så säger. Nu känner jag mig hyfsat ikapp, men bara kyfsat. Lovade till och med mig själv att inte gå in på BT idag på jobbtid, inte ens glutta lite lite grann.....Usch det var jättesvårt, men jag hade liksom inget val. Hade kunder som hade rest från Tyskland för att träffa mig idag, då kan jag ju inte sitta där dåligt påläst...Suck. Gud så beroende jag är!!!

    Jo mina flickor är 11 och 14, jag var en ganska så hyfsat ung mamma
    Förhoppningsvis så blir det fler.... Men en sak i taget. JAg vill INTE gifta mig tjockare än nödvändigt och jag vill kunna festa på mitt bröllop, inte stå med amningsinlägg och läcka igenom klänningen.. Om man får välja alltså....

    Vad gör ni alla ikväll då?
    Vet ni vad jag har gjort ikäll????
    Först jobbade jag över till halv sju men sen när jag kom hem så stack jag och Anders till gymmet!!! Fatta jag har tränat!!! Det är STORT..Jag är så glad och så stolt över mig själv. Jag var inte där länge med gick i rask takt på löpbandet i 45 minuter. Iallafall bättre än om jag bara hade suttit hemma och kollat på "Från Koja till Slott". Det finns så många diskussioner om att det inte är lööönt att träna om man inte gör det si och så länge och mycket. Men Hallå!!! Så dumt. All rörelse är väl bra? Oavsett hur lång eller kort den än är? Nåja, jag släpade mig till Fitness 24 seven och jag är glad. INBILLAR MIG TILL OCH MED ATT JAG ÄR SMALARE...

    Miss u girls
    Nu ska jag äta!!

  • Ninni75

    Tjenixen ALLA!!

    Äntligen något inlägg.......började så smått bli orolig att det bara är jag som är beroende av denna sida. Vågar inte ens tänka på hur mycket tid jag faktiskt lägger framför datorn just nu!! :) Ikväll borde jag städa färdigt här hemma, skicka iväg några ansökningar och ha lite kvalitetstid med min blivande make. Min ambitionsnivå är dock lika med noll så jag gissar att jag som så många andra kvällar stannar framför tv:n eller *harklar mig* datorn........

  • Ninni75

    ....förresten alla Ni ambitiösa tränande och sunda människor jag provade en ny glass från glassbilen idag som jag varmt kan rekommendera. Gav fin fin halbränna om inte annat ;) .... turkisk peppar MUMMA!!!!! :)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?