• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anne69

    Lundatjejer!!!!
    Anders fyller år idag.
    Tips på ngt mysigt jag kan göra för honom i kväll.
    Middag ute kanske?
    Tips om trevlig restaurang i Lund?

  • Ninni75

    Anne 69; Middag ute är gjutet en dag som denna!! :) :)

  • Ninni75

    Varför inte Fellini, Lundia, Kulturen eller Mediterian!!?? Det var GRYMT länge sedan jag själv lyxade till det men detta är väl relativt säkra kort!! :) Vad mysigt, inte undra på att man avundas Er.......kan inte mina barn också blir lite större snart ;) :)

  • Ninni75

    Anja; OM jag visste vilken fotograf jag ville ha hade jag bokat omedelbums. Detta är en av de bitar jag stressar lite över -tycker det är jättesvårt att veta och kommer liksom inte till skott!!

    BOKA BOKA BOKA !!!! :) :) :)

  • Ninni75

    Jag fick lite inspiration att ta tag i saker idag och har nu skickat lite förfrågningar till de fotografer vi tycker verkar mest intressanta ..... vad är egentligen rimligt att ge för en fotograf.......känner riktigt hur pengarna bara rinner genom fingrarna ..... ;)

  • Anne69

    Fellini i solen blir det!!!!!!!!!!!
    Mums filibabba
    Ja tjejerna är ju så stora nu...men om nått år eller så så sitter förhoppningsvis jag där med små bebisar själv

  • Anja 19 juli 2008

    Ninni75

    Ja jag känner mig störtsäker nu :) Så jag hoppas att hon är ledig då!!

    Är bara det att sambon inte alls tycker att fotograf är nåt NÖDVÄNDIGT utan han tycker det är en sån där post som man kan snåla på. hans syster har nån killkompis som är jätteduktig hobbyfotograf, jättefina foton och allt sånt men jag vill ju verkligen ha en professionell. Men visst...

    Det andra alternativet är ju typ gratis! Så vi måste nog tyvärr bråka lite om detta först!

    Är därför jag känner att jag inte bara kan rusa iväg och boka nåt. Suck...

    Varför ska männen ens lägga sig i ;)

  • Ninni75

    Fellini låter som ett strålande förslag!! :) Så du menar att Ni kommer satsa på smått så småningom!!?? :)

  • Ninni75

    Anja, lite rätt har mannen din ändå.....jag menar kan man spara så pass mycket pengar och ändå få bilder från dagen D så kanske det kan vara värt det. Man kan ju faktiskt plocka ut en massa guldkort från datorn som förslag och komponera bilden därefter......eller?? Man är ju inte direkt någon fotograf men om man har en grund borde man väl kunna göra så!`??

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?