• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • Nanna3000

    Ronnie&Helena

    Jodå jag har msn och är där ganska ofta som den datorsittande teknolog jag är Våran bröllopssida här ligger under samma användarnamn som jag har här (sök annars på Nanna och Tobias, vigsel 18 februari 2008) så kan du skicka din msn som ett meddelande om jag inte minns fel så kommer den inte ut fritt i cyberrymden.

  • cinapuff

    Nu blev jag lite osäker...
    KOllade precis på Eniro, verkar inte finnas nån McKinley's på Fridhemsplan, däremot en MacKinlays Inn i korsningen St Eriksgatan/Fleminggatan, är det den ni menar?
    Ja, ja. Jag får väl försöka hitta dit på nåt sätt...

  • lightfish

    Jag kommer dit, hoppas jag känner igen någon. :) Annars får jag stå där och vifta med en bröllopstidning ;)

  • Loppan75

    cinapuff:
    Ja, det är den puben vi menar.

    Jag kommer att vara där före 18, men utan bröllopstidning.

  • tree

    vi skulle gå in och hitta ett bord tror jag... tar en bröloppstidning med. jag har glömt min men hoppas att har tid att gå hem först... men jag har en väldigt fin rosa handväska med blömmor på!.. jag ska förmodligen vara där tidigare ...

    Loppan75
    vilket tid ska du ankomma?

  • Wunja

    Jag kommer till kl. 18! Kikar om det står någon utanför och väntar, annars går jag in och ser vilsen ut ;)

  • BröllopA

    Åhhh...jag hade gärna följt med er, men jag måste fixa inför lägenhetsvisningen!
    Hoppas ni får jätteskoj!!!

    Kram på er !

  • Loppan75

    Jag drar mig från Sumpan runt 17 eller strax efter och åker direkt till F-plan.

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5