• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • Fru Lindgren

    Gumsestumpan

    Här går det frammåt!! =)
    Nu har vi fått diskbänk med kran på plats så att vi äntligen kan få diska i köket istället för det pyttelilla handfatet på gästtoan...

    O vår induktionshäll är på plats, har dock inte hunnit kolla över hur vi har det med kastruller o så som fungerar på denna.

    Annars så är även kyl o frys på plats, o de flesta skåp o lådor. =)

  • Fru Lindgren

    Fru någongång.

    Vart jobbar du? Jag jobbar som förskollärare på Surbrunnsgatan 9-11 (Odens förskola).

  • Wunja

    Vilket underbart väder det är i dag! Här ska grillas :)

    Jag vill fortfarande gärna träffas på tisdag! Ska vi säga att vi ses kl. 18? Någon som har något förslag på plats?

  • BröllopA

    Hej alla.... här händer det grejer !

    Cahe
    hur går det med jobbet???

    Cinapuff
    OBS!!! Dom har inte kärleksmums på puben !

  • tree

    hej alla! hoppas ni alla hade en fin sondag ut i solen!

    vad sager ni om McKinleys pub som ligger på fridhemsplan... det är mittimot den Apple affär och gallerian.

  • Cahe

    Då är vi tiilbaka i stan igen. Varit "hemma" i Linköping på möhippa för en kompis i helgen, vi hade såååå kul!! Passade oxå på att fixa våra inbjudningskort tillsammans med vår värdinna, så nu ligger dom och väntar på att bli utskickade :) dock en månad kvar till dess!

    BröllopA
    Har inte hört ngt om jobbet ännu Sitter just nu och samlar mig, tänkte ringa och höra efter...

    Angående pub i morgon så kanske jag hänger med...ska höra med sambon om vi har ngt planerat först bara

  • Cahe

    Nu behöver jag lite hjälp igen tjejer! Jag ska på en väns bröllop i juni och behöver en klänning... Har ni några tips på affärer? Gärna lite "speciella", mindre affärer så att risken att man har likadan klänning som ngn annan minskar!

  • tree

    Cahe
    Oasis inom SoUK (gamla debenhams) har många fina klänningar just nu.... jag var där förre veckan och om jag hade råd skulle jag har köpt minst 3 stycker... köpt 1 på slutet!

  • Wunja

    OK, då gäller kl. 18 på McKinleys vid Fridhemsplan i morgon då?

  • cinapuff

    Härmapan här instämmer med ovanstående talare..
    Kl 18 på McKinleys vid Fridhemsplan i morgon tisdag då?

    Och tack för varningen BröllopA, jag får väl se till att få min dos kärleksmums på annat håll...

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5