• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • Cahe

    Förbaskade hund!!
    Kom hem från affären nyss och släppte ut hunden ur bilen. Tre kassar och väska så han fick friheten att promenera de 15 metrarna från bilen till dörren utan koppel. Gissa om han passade på!! In genom grinden och sen var han bara borta, antagligen efter en katt eller liknande, över två tomter o förbi ungar som lekte. Efter lite arga skrik från matte och en del visslingar kom han lite moloken tillbaka... Fick jag inte göra så?? Tänk att dom aldrig lär sig

  • BröllopA

    Cahe & beach
    Ska försöka ta mig till Thelins till 17 på måndag! Det var så trevligt i torsdags !
    Hur hittar jag er??? Hur ser ni ut???

  • Cahe

    Vi kanske kan ses utanför? Eller? Känner jag mig själv så kommer jag säkert att vara där 5 i fem... Tror alltid att det ska ta längre tid att ta sig nångonstans än vad det sedan tar Rött långt hår får nog vara mitt kännetecken

  • tree

    hej tjejer... tyvärr kan jag inte på måndag! vi ska träffa köksmästare för att diskutera menun för bröllopet!

  • cinapuff

    Hej tjejer!
    Jag hänger också gärna med på måndag (i morgon, herregud vad fort tiden går nu!).
    Ska försöka hitta till Thelins innan kl 17 i morgon...

  • beach

    Jag har ett tips som jag snott från Göteborgarna här på BT. När de skulle träffas hade alla en bröllopstidning under armen (tror jag, eller det kanske var ett skämt!). En av oss kanske kan ha det, lite diskret... :) Vad säger ni?

  • Cahe

    Haha, toppenidé!
    Har lyckats samla på mig ett antal nu så det vore ju kul om man kan använda dom lite mer

  • Nanna3000

    Hej

    Jag hade tänkt komma i torsdes men när klockan slog sju på kvällen och jag fortfarande satt och programerade så insåg jag att det var kört.
    Låter som en bra ide att fika måndag, kan inte lova att jag kommer eftersom jag helt och hållet styrs av min projektgrupp i skolan (vi ligger bara 3 veckor efter schema ), men jag ska försöka.

    Ronn&Helena, jag är också 86:A, hur gammal är din m2b?

  • beach

    Cahe
    Precis! Jag börjar få ångest över tidningarna som jag aldrig läser, nu kommer iaf 1 till användning!!! Ska försöka komma ihåg att ta med en i morgon.

    Nu är vi några stycken:
    BröllopA
    Cahe
    cinapuff
    ev Nanna_3000
    och jag

    Kul!

  • cinapuff

    I'll be there! (Om jag bara hittar, är inte så hemma här i Sthm än...)
    Och en bröllopstidning ligger ändå alltid i väskan (fast oftast brittisk) för all den där tråkiga väntetiden, t-banan osv.. ;)

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5