• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • cinapuff

    Frukost och glass, here I come!!

    Gumsestumpan,
    Jag tror inte alls dina massage var härlig.. Du bara luras! *ironin flödar* :)
    Trist med en Janne bara, känner mig också mest bekväm med kvinnliga massöser...

    Tack förresten för fikan idag, vi blev inte så många men kul hade jag!

  • Wunja

    Hej tjejer! Trist att jag inte kunde vara med på fikat i dag, men jag hoppas kunna vara med nästa gång (bara det inte blir nästa vecka!).

    Gumsestumpan: Låter härligt med massage, trots Janne!

  • Cahe

    ååå...glass Hoppas verkligen att jag kan komma på nästa fika!!

    Håller tummarna för att intervjun som sabbade fikat för min del i alla fall leder till ett jobb för nu är jag attans trött på att gå hemma o inte ha något att göra!

    Så om någon känner för en fika redan nästa vecka så är i alla fall jag ledig! Tänkte gå på stan och leta papper och annat till inbjudningskort nån dag i början på veckan.

  • tree

    hej alla!

    synd att jag hann inte igår. det skulle har varit roligt att traffa ni nya tjejer!

    det har varait så jobbigt under de senaste 2 veckor... men nästa vecka ser ut mycket bättre! så jag vill gärna fika nästa vecka!

  • Cahe

    tree

    När? Var? Något förslag?
    Jag är ny i stan så vet inga bra ställen, men flexibel är jag eftersom jag är ledig. Kan, som det ser ut nu, precis när som helst!

  • beach

    Jag missade också Centralbadet. Fikar gärna nästa vecka utom tisdag.

  • beach

    Vad sägs om Thelins (fik) på S:t Eriksgatan 43 (nära korsningen S:t Eriksgatan/Flemminggatan, Fridhemsplan)på måndag ca kl 17?

  • Cahe

    vi verkar i alla fall bli två stycken som fikar Men det är ju en hel helg kvar så fler hinner kanske nappa!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5