• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • cinapuff

    Så strax efter 17 på Centralbadets fik?
    Är det stort (har lätt för att gå vilse..) eller hittar man er direkt? Eller Är det kanske rent av utanför som gäller som sist?
    Det här ska bli kul! :)

  • beach

    Jag kan tyvärr inte på torsdag, hade varit mycket roligt! Hänger gärna på nästa gång! Jag kan troligtvis nästa veka om någon annan kan och vill då.

  • Gumsestumpan

    Vi kan ju träffas utanför på drottninggatan. Jag kommer att ha jeans (åh, vad originellt ) och en grå ganska kort jacka med ett knutet skärp och en svart handväska. Jag har axellångt lockigt hår och glasögon.

  • Ronnie&Helena

    Nanna_3000: Hej jag är oxå en ung b2b i sthlms området är 20 jag med (86:A) och det är även min blivande man. vi bor i järfälla en liten bit utanför sthlm. vi ska gifta oss nästa sommar :D

  • tree

    Gumsestumpan
    hej, jag kan inte löva men jag ska försöka att träffa er! jag vet när det är... ska ni fika i cafe på entren?

  • Cahe

    Förbaskat!! Här har man sett fram emot att träffas på en fika och vad händer... Givetvis får jag tid för en arbetsintervju i eftermiddag... Jättekul iof eftersom det just nu är väääldigt tråkigt att gå hemma men synd för jag kommer antagligen inte hinna med att fika.
    Hoppas att jag hinner men kan tyvärr inte lova ngt
    Ser fram emot nästa fika ist!!

  • BröllopA

    Jag kommer stå där i regnet kl 17... så vi blir nog tre iaf ...

  • Gumsestumpan

    Jag kommer också!

    Tree: jag tror det blir fiket vid entrén. Om du mailar ditt mobilnummer så kan jag höra av mig ifall vi går någonannanstan...

  • BröllopA

    Gumsestumpan & Cinapuff

    Tack för idag!!! Jättekul att träffa er !
    Det får bli frukost eller glass snart... Ja, vi pratade mycket mat (till er andra)!!!

  • Gumsestumpan

    Frukost och glass låter gott!!

    Här kommer rapporten! Det var riktigt härligt att få massage! Men jag hade valt att i första hand få bli masserad av en kvinna och så kommer det fram en Janne... hmm... Han såg inte så kvinnlig ut heller. Ja, ja, inte spelade det någon större roll. Nu är jag som en ny människa. Jag hann en liten sväng ner i bubbelpoolen också innan massagen.

    Hoppas vi ses snart!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5