• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • cinapuff

    Hej igen tjejer!
    I nästa vecka funkar tisdag, onsdag eller torsdag för mig!

  • Loppan75

    Hej på er. Jag vill också fika, men för mig funkar bara måndag eller onsdag.

  • Cahe

    Jag hänger gärna med på en fika! Kan inte måndag lunch men annars kan jag hela veckan!
    Någon som har förslag på tid och plats kanske??

  • Gumsestumpan

    Hej tjejer!
    Om det är någon som har lust att gå på Centralbadet på torsdag så kan vi följas åt. Jag kan nog vara på Centralbadet strax efter fem. Jag ska få någon slags massage kl. 19.40 och det tar nog 30-40 minuter. Jag har ett presentkort som går ut här i slutet av april så jag var "tvungen" att boka nu. Det ska bli ganska skönt att ta det lugnt och slippa röran här hemma. Fast det börjar arta sig. Nu håller vi på med överskåpen så det är nog inte så långt bort med kakling... Hur går det för er, Blivande fru Lindgren (hoppas du hittar den nya tråden)?

  • Fru någongång.

    hej alla, denna tråd låter skoj, jag bor också i sthlm sedan 7 år sedan iofs, men ibland behöver man nya injektioner.

    Har ni träffats många gånger?

  • cinapuff

    Nä nu känner jag att jag måste ta lite initiativ!
    Vad sägs om fika på onsdag kväll?
    (Var överlåter jag till de som hittar/kan stan bättre än jag!)

  • Cahe

    cinapuff
    Bra initiativ! Jag hänger gärna med, men överlåter tid och plats till ngn annan. (som cinapuff sa; till ngn som kan stan bättre än jag)

  • Wunja

    Fru någongång: Välkommen! Vi är ett blandat gäng, några har varit med och fikat flera gånger medan några är helt nya.

    Nu måste jag tyvärr vara tråkig och "hoppa av" denna veckas planerade fika -- trodde jag skulle ha mycket tid den här veckan men det har kört ihop sig totalt och helt plötsligt har jag ingen ledig kväll kvar! Sen är jag bortrest hela nästa vecka också, så för min del kommer inte nästa fikachans förrän v. 18 :(

  • Nanna3000

    Får jag ochså hänga på? skulle vara ett skönt avbrott från skola, skola och mer skola.

  • tree

    hej alla!

    nu har jag hittat tråden... jag skrev just nu men nåt fel hände... försöka igen nu!

    Gumsestumpan
    fika på torsdag på centralbadet låter jätte fint! vi diskuterade detta förut men catavina kunde inte pga hennes fot!... vad säger ni andra? fika på torsdag? lite fika och bad?

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5