• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

    Jag blev friad till i Rom och hade ingen aning om att det skulle ske då. Innan jul hade jag nog anat eftersom vi tittat på ringar...

  • bauti

    *vinkar som en liten blå*
    Jag skall med den 13.

    Jag har min brudklänning hemma nu1
    Den kom i dag *tralalalalalalalalalalatratratralalalala*

    Vi kom överrens om förlovningen. Ingen överraskning där inte

  • Linum

    Vad kul bauti! Misstänker att du springer omkring och svassar i den? Det hade jag gjort..den är såååå snygg!

  • Ab fab

    åhh Bauti va kul att den har kommit. Har du provat den?

  • Carma07

    Godkväll!! Har skummat genom tråden under dagen för att försöka hinna med, men nu kommer jag ju inte ihåg allt. Sitter fortfarande kvar på jobbet och försöker få ordning på några konton som jag inte får att stämma helt. Skrivaren är så långsam så jag hinner in här emellan.

    bauti: Vad kul att ha fått klänningen. Har du provat den på ännu? Jättekul att du kommer med den 13:e. Det var ju ett tag sedan vi fick träffa dig.

    Jättekul att alla ni andra också kommer.

  • Carma07

    Tezz: För mig är det skillnad på att fria till förlovning eller att fria till giftermål. Sambon friade till förlovning för snart 5 år sedan och jag friade till giftermål eftersom jag inte ville missa när vår dag infaller på en lördag. Vi har gkort det jämlikt. *fniss*

  • bauti

    Nu är det så att jag har svällt. Den j*vla läkaren tog ju bort mina tabletter å ersatte dom med ett par andra (där av sjukhusvistelsen på 5v) som ger GARANTERAD viktökning .
    På två veckor gick jag upp 15kg.
    Så provar jag klänningen kommer jag börja lipa för att jag inte kommer i den.
    Lika bra att vänta tills jag vet att den går på. Men det är svårt att låta bli.
    Jag VILL ju!!!!!!!!

  • Linum

    Du får hänga den i en fin guldram så länge De där kilona går du ner snart. Hav förtröstan

  • bauti

    Klänningen hänger redan i taket i gästrummet.
    Måste bara titta på den. Ååååååååååååååååå me löv

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3