• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

    Linum: Kul att ni kommer iväg på bröllopsresa. Hawaii låter ju härligt.

  • TezzAmore

    Suckar... alltså, man får flyg tur och retur (man får betala en mellanskillnad om man reser hem från annan ort) transfer till och från hotellet och dagen efter ankomst, en busstur runt stan med guide som talar svenska!

    Hoppas det blev bättre!

  • TezzAmore

    Carma: Vet du om man får ta med sig kamera in på sånna där pysselmässor?

  • Carma07

    Tezz: Det har jag aldrig tänkt på. Om du har tänkt att ta kort på deras produkter kanske det är tveksamt, men om du ska ta kort på mässan och sällskapet så kanske?? Ta med den så kan du alltid fråga någon där.

  • TezzAmore

    Jag tänkte inte stå och zooma järnet på allas produkter, men lite inspiration hade inte varit fel! Fast vår kamera väger en del, så jag lämnar den nog hemma ändå! Har du kollat vilka dagar du ska gå?

  • Carma07

    Tezz: Det är snarare så att jag inte har bestämt mig. På lördagen har de en demo som jag är intresserad av och på lördag kommer en pysselkompis upp hit. Men jag tycker det skulle vara så kul och gå med er så jag funderar på att kanske gå även söndagen. Men så ska vi också ha gäster i helgen så jag har inte bestämt alls ännu hur det blir. Har ni bestämt någon tid ännu för söndagen?

  • TezzAmore

    Carma: Nä, men jag tänker nog gå ganska tidigt! Typ 10-11 tiden. Det är väl då nån gång det börjar också har jag för mig!

  • Fröken Malm

    *tandgnissel*
    *fräs*
    *spott*


    Har blivit såååååå illa bemött av en kollega i Schweiz. Rycker kommandotruppen Weddingplanners ut där också?

  • Ab fab

    På vilket språk skall vi slåss. Tyska och franska går bra. italienska... nja. O rätoromanska funkar inte. Men slåss gör vi gärna

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3