• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Makens Pela

    Pust, uj uj!

    OK nu verkar det komma på rätt köl! Är på väg nu!
    Tellis skulle du med, jag lovar du slipper matos!
    En och annan fågel kan flyga in i munnen men annars så!

  • viktualia

    oj akta så ni klarar er!!!

    Själv har jag just landat i en kohage i Lux... åtminstone är det var piloten påstår. Zozo - alltså hur får man tag på taxi och var skaaaa jag?!?

    *sluuuurk*

  • Oms

    ja åland, hmm du är märmar mig en Tubbies m en hårsmån så sikta på siljabåtarna och gå ned mellan de två stora husen m LF-märket på så kilar jag ned o väntar - ska se om jag får tag i Tubbies på mobilen undertiden - klart honska med!

  • Oms

    vickan... du ve att det e parningstid för kossoran nu va... ser du ngn tjur i antågande? du vet álà Belgian blue...

  • Zozo

    Jamen ta en matta da! Jag skulle behöva en môrkbrun eller mörkröd eller nat... Undvik gärna dem med mônster.. de flyger lite sämre när det är blasigt.. Jag lägger ut landningsbana framför ingangen och sa ställer jag mig och viftar med lampor eller nat...

  • MuffinsTönt

    Men hallå!!! Ni kan väl inte dra utan mig??? *hrm* Nu går jag och dränker mina sorger!

  • viktualia

    Omsan - nu drog helikoptern iväg i er riktning.. .han är nog snart där ska ni se! Och klart att stubben ska med!!!

    Zozo - hjääääälp!!! hur tar jag mig bort från alla tjurar och knasigheter?!?

  • viktualia

    shit - muffins!!! jag som vinkade till Liseberg och allt.. hm... kan nog inte säga förlåt igen.. känns så futtigt...

    men det säger nog något om hur rörigt det är på jobbet idag...

  • Zozo

    Men Vickan! Inte skulle du landa in den Kuhenhagen! Säg till honom att vifta dig till zuHauseZozo!

  • Telemarkgrrl

    Oooo hihi, nu är det jordgubbar och vispgrädde i fikarummet.... Jag måste bara dit först, jag kommer söderöver lite senare. Jordgubbar får ju inte förspillas!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4