• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    En av våra segaste doktorander går i mål och nu ska det spikas en gång vid univbibblan och en gång på avdelningen. Sen blir det tårta och sen ska jag dra hem, mellanlanda och sen åka till Örebro.

    Så älskade trådpolare, ni får ha en ljuvlig KristiHim om jag inte hinner titta förbi igen!

    *kramar*

  • Oms

    nu går jag oxå hem - hade tänkt att jobba länge men luften gick ur mig efter att ha löst massor av knepiga problem så n säger jag tack o hej!

    fick precis ett SKI*MAIL om att dotterns skola har omfördelat sina resurser och att till nästa år ska man slå ihop klass 4C med 4A + B..dottern gå i A...

    detta då det är så många barn som ska börja i andra skolor i 5:an då man väljer inrikting och O's klass skulle då bara bli 14 elever och den andra 17. och det är inte ekonomiskt försvarbart i tider som denna så man slår då ihop klasserna igen!

    jag vill verkligen inte det, de kommer att bli 27 elever i klasserna + ev nytillkomna som kommer att dyka upp!

    jaja, klagomöte på måndag kl 20.00 återkomemr efter det om det

    trevlig helg!

  • viktualia

    Vickan smyger in.... *tittar mig omkring*... ingen är nog här....

    Själv har jag krånglat mig till att få sova hemma en natt till. SEGER!!!! Ska snart gå på kvällspromenad med maken och sen sova i god tid för att orka alla galenskaper sen!

    *smyger ut igen*

  • viktualia

    Ååå blev du fin i håret? Själv skulle jag gärna dra på spa eller så.. men jag vet inte hur det ska arrangeras...

    Får du inte ledigt på svenska helgdagar? Det kanske är så att du får ledigt på lokala helgdagar - eller? *nyfiken*

  • anne på grönkulla

    Vi blandar o kompromissar, kan man väl säga. Och då är Kristi flygare hel enkelt en sån som sorteras bort!

    Jodå, det blev bra - jag är nöjd! Men den omsorgsfulla föningen har nog gått ur - mitt hår måste behandlas rejält med typ mousse o läggningsvätska om sånt ska hålla...

  • viktualia

    här är en till med svårfönat hår... mitt hår har en egen vilja och den är stark... ha ha... på bröllopet var jag superstilig i håret men fullständigt höll det nog bara till kramkalaset... sen hade flera vackra lockar återtagit sen vanliga spikraka form... fniss

    ååå jag är så nöjd över att jag ska åka imorgon. Det betyder att jag gick lite väl tidigt från jobbet (kunde ha jobbat ett tag till) men å andra sidan kanske jag behövde den här andhämtningen emellan...

  • Telemarkgrrl

    Gomorron! *hoho, någon här?!*

    Vad konstigt, det känns som att det är både måndag och fredag idag. Tur att det är fredag och inget annat. :)

    Kommer jag att vara ensam idag månntro? :?

    Omsan, nästa vecka ser riktigt tajt ut. Jag har grejor för mig varenda kväll. :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4