• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Matskedsgumman - ååååå *kramar om dig* du är ju ROLIGAST!!!!!! hi hi hi!

    Framflyttningstaktik.. hi hi hi... HELT min linje... ha ha ha

    Själv har jag just nu TOTALT gått lös på bröllopsplaneringsnostalgi genom att leta rätt på den gamla oktober 2006-tråden där Nenne och jag härjade friskt...

    men som sagt.. hungrig var nog ordet sa Bull..

  • MuffinsTönt

    Hihihi!!!

    Nu har jag lunchat och ska göra 1-2 uppgifter till sen. Ska jag också ha min BT. :D:D:D

  • Ms K

    Vicks! Snälla länka till tråden! Måste bara få se hur de var när ni höll på som värst/bäst! kram på dig med, njut av söndagen! Inte ska du behöva städa, hallå - det är ju söndag! Då har man rätt att softa!

    nu, NU är det dags för fröken här att återgå till det jag BORDE göra. C u soon

  • viktualia

    Matskedsgumman - här är oktobertråden www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1780716-70.html

    För den som orkar ta sig igenom alla spaltkilometrar så måste jag säga att jag lyckats lägga in rätt många tipslistor - så det så!

    Nu har jag i alla fall bestämt meny och gått och handlat. Dillfylld spätta med parmesan- och ströbrödstäcke blir det här till middag så småningom!

    Lunchen blev några mackor och ekologiska bananer!!

  • Ms K

    ååååh, ska genast in och kola (så mycket trevligare läsning säkert än jobbhögen här intill

    Darn, alldeles på tok för länge sen jag åt fisk! Det måste jag göra. I morgon! Nått med lax. mmmm Lät jättegott middagsmenyn din vickan!

    Lunchade nyss, blev halloumi med quinoa och bönor och en god dressing till + några soltorkade tomater. jadrans vad gott det var. Tog slut alldes för snabbt

  • viktualia


    För den som behöver några skratt: Läs sidan 74 och 75 i oktoberbrudtråden - där finns viktig info om presenter som Nenne och jag fått (och varför vi båda ville styra vad vi skulle få för bröllopspresenter) och på nästa sida (75 ) kan man läsa om när Nenne såg ut som en torktumlad räv när hon kom från frissan.....

    *skrattar så tårarna sprutar*

    Och minns hur illa det var när jag satt på jobbet och läste de där inläggen....
  • Telemarkgrrl

    Helloooo girls!

    Första helt feberfria dagen på tre veckor! ttJOHOOOOOO (...OJ...)!!! Nu ska jag bara bli lite piggare igen så är man tillbaka på banan.

    Nu blir det lite jobb som jag borde ha gjort i förra veckan när jag var sjuk. :(

  • viktualia

    Ååå tjeeeena Telestubben! Skönt att höra att du är på bättringsvägen!!!

    Matskedsgumman - lät som en väldans trevlig lunch...

    Nu laddar jag... det blir nog garderobsstädning snart... med skön bakgrundsmusik funkar det nog... Fönsterputsningen ska jag nog förhandla med maken om. Vi brukar kohandla ganska friskt om hushållsarbetet - få se vad han erbjuder sig att göra om jag putsar fönster!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4