• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Tjena! *tittar runt*
    Var är alla? Har ni däckat? Jaha!

Tar en slurp från nån vinflaska.

• Ms K

Härligt! Ses där ute om ett tag! Muffin skarume? på picknick? Haft en trevlig födelsedag?

• viktualia

efter en rätt tröttsam eftermiddag med helikoperfärd, picnic och jox så har jag nu åter landat i hålan.

maken ska fixa tacos och nu väntar första öl på balkongen för säsongen.

NAJS!!!

• MuffinsTönt

Tjena!!!

Jag missade helikoptern. :( Han bara flög vidare. :o

Jag ahde det trevligt iaf. Va på after work. Nice!!! Drack både ett glas vin och kaffe latte. Nu är jag lagom snurrig och pigg.

Ha en trevlig helg! :p

• MrsO

en smålullig MrsO snubblar in... oj, vad gott det var med ett par glas vin i soffan...

Vilket galet fredagsparty ni haft!!!

STORT GRATTIS till Muffin!

Hoppas ni alla får en riktigt bra helg!!!

• viktualia

MrsO - kram kram!

här blev det bara en öl så jag lever på de promillen jag fick i mig under dagen... rajraaaaaj raj

fniss!

Du missade som synes något... hi hi! Mer skumpakubb till folket!!!

• MrsO

hallå Vickan!!! Trodde alla gått o lagt sig... öl på balkongen lät helt ok en sån här kväll...

• viktualia

jaaa jag borde verkligen gå och lägga mig, somnade nästan i soffan för en stund sedan. istället har jag just bloggat lite och lyssnar på gammal mysko musik som jag hittade i datorn... vad sägs om "inga kan älska som vi" med Grace.... fniss fniss

• MrsO

haha... lite nostalgi är aldrig fel!

känner mig oxå rejält grusig i ögonen.. dags att gå en sväng med vår fyrbenta vän...

• viktualia

nu är det faktiskt rätt ok att gå och lägga sig... ska bara lyssna klart på min myskomix... Mama I am coming home med Ozzy Osbourne......

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4