• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    Men Tubbisen! har du UVI? stackare! men vilken tur att att du får medicin nu! vi vill ju ha dig pigg o kry ju! *kramar om*

    idag är jag pigg och känner mig riktigt fräsch, fick till håret som jag ville, hittade kläder som passade m humöret *dock inte m bilringarna men det e en annan historia* och sminkade mig snyggt på mnimal tid - gillar sådan mornar!

    idag ska jag ut och träffa en väninna m sina barn tillsammans m min dotter, sen ska vi tillsammans träffa mitt Belgiska ex som ringde igår och råkade vara i krokarna (vi hade ett av o på distansförhållande i 3 år) sen åker väninna m barn till dotterns pappa och jag glider hem till maken - länns some n trevlig dag!

  • viktualia

    Omsan - japp det är samma vin som jag har rekommenderat Sutter Free Home Premium heter det!

    Telestubben - segt med uvi! drick tranbärsjuice - det är ju dessutom gott!

    åååååååååååååå jag vann två flarror på vinlotteriet! NÖÖÖÖJD!!

  • Ms K

    morron omsan

    Skööönt att migränen släppte - jag dras också med det emellanåt och det är verkligen pest. Enda man kan göra är, som sagt, bara att resignera och gå och lägga sig tills den är väck.

    Ja- det är skitkul att vi bestämt datum. Och nu har min härlige fästman gått och skrytit vitt och brett och en massa folk ha redan börjat planera in resan till sverige. Så nu går det inte backa Moahahahahaha hehe

    Vi har sagt, lördagen 17:e maj 2008!!!
    Lång tid kvar iof, men det behövs nog. Bra att ha gott om tid för att hinna boka in bra billig lokal - bra så att folk från fjärran har en god förvarnig och kan boka billiga biljetter. Bra att ha tid och gå runt och kunna köpa alla saker pö om pö...
    Skönt att köra på våren, innan högsäsongen i halmstad börjar (så folk har en chans till billigt boende), bra innan fästmannens hösnuva slår till, ändå med våren i full blom så det kanske finns lite vårblomster att plocka

    hehe - ja, som ni märker är jag lite exalterad

  • viktualia

    matskedsgumman - det är klart att man blir exalterad när man bestämt datum för bröllop!!! det var jag vid den här tiden förra året också... i mars 06 började nedräkningen till bröllopet.

    och i juni tillät jag mig att registrera mig på BT... hm.. undrar när jag ska avregistera mig????

  • Telemarkgrrl

    Ms K - jag är inne på dag 3 av antibiotikan nu och har fortfarande feber men jag väljer ändå att tro på dig, snart blir det bättre!

    Ååååh, jag vill också gifta mig den 17:e maj 2008!!!! :D:D:D:D

  • Telemarkgrrl

    Nej nej, alltså jag VILL!! Jag är redan gift men det är ju så roligt att gifta sig, jag vill göra det en gång om året. :D

  • viktualia

    Telestubben - jag tycker att jag brukar bli mycket bättre när jag ätit pencillin i 48 timmar. OM det skulle vara så att det pencillin som du fått från början inte tar, så kan det bero på att det är sk bredspetrapencillin och att du behöver något som är "smalare" och mer inriktad på just dina baciller. Hoppas du slipper, för dubbla pencillinkurer är SKITTRIST!

  • Makens Pela

    Men så det rasade in meddelande nu då...

    Huga Tellis, låter trist men du ska se att du piggnar till nu under helgen.

    Jag vill cokså gifta mig igen...även om jag hade det väldigt lätt med mn planering men det är ju så mysigt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4