• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Makens Pela

    Vi åker på kryssning på våran 1 åriga bröllopsdag men våran "årsdag" är när vi träffades, kysstes och "sov över" första gången. Vet inte om det blev så mkt sova men iallfall

    Kul Vikan att det händer lite på jobbfronten. Allfall så finns något jobb du kan tänka dig.
    Men husvisning i nuvarande ställe? hur blir det om du skulle få jobbet?

  • Makens Pela

    Anne på Grönkulla ja..vilka tider det var då! *drömmer mig suktande tillbaka*

    Och hej förresten tillbaka alla!

  • viktualia

    Pela och ev andra nyfikna:

    Husvisning nr 2 är avklarad och nu grubblar vi över vilket bud vi ska lägga. Nån har redan lagt bud på utgångsprisnivå...

    OM jag skulle få jobbet jag ska till och söka?? Tjaaa då får jag väl fortsätta pendla ett tag till. Visst vore det skönt med "skiftbyte" i pendlingsfabriken... men det går ett tag till.

  • MuffinsTönt

    Herrejösses!!! Är det så HÄR Götet ser ut kl 06.35 onsdagsmorgon? :o:o

    Ni undrar säkert varför är hon uppe så tidigt. :D

    Joo! Jag ska på Exkusion. Bussen åker 8.00 och innan dess ska jag handla lunch och mellanmål. Det ska bli jobbigt men samtidigt intressant.

    Frågan är om jag ska vara överambitiös och ta med min kamera. :?:?:?

  • MuffinsTönt

    HAHAHAHAHA!!!!

    Jag menar att det ska bli jobbigt o intressant på Exkusionen. Inte att handla lunch innan bussen åker.

    Är man bortskämd med sovmorgon så är man. :?:D:D:D

  • Makens Pela

    Ja du Muffins, det är ju redan förmiddag så..*s*
    Lycka till idag!

  • viktualia

    godmorgon!

    är på plats på jobbet tidigare än vanligt, mest för att jag insett att fritiden inkräktar på arbetet och arbetet måste kompenseras lite... dvs en extra jobbtimme på morgonen.

    Muffins - skoj med exkursion!!! jag vill också åka på sånt.. jaaa i mitt ämne förstås!

  • Telemarkgrrl

    Förmiddag?! Åh Pela, jag tycker så synd om dig! Du verkar ha hamnat så skevt i tillvaron. ;);)

    Pela, hur mår du nu förresten? Har all yrsel lagt sig?

    Vickan, spännande med huset och jobbet!!

    *nu mot tekokaren ...*

  • Zozo

    Heeej.. oh det var ju nästan lite enkät det där...

    Makens och min "dag" var mandagen den 8e november 1993... och da var det bade första kyssen och sova över. Han erbjôd mig sin sidenskjorta att sova i men nan tandborste fick jag minsann inte - fransmän!

    Nu har vi ju dessutom tva bröllopsdagar sa nu vete sjutton vad vi ska fira.. frieriet infôll av en händelse exakt pa det första bröllopsdatumet men vi firar nog det andra.. Vi är inte sa mycket för symbolfirande iaf.. men ibland e det mysigt! Det far bara inte bli ett maste.

    Sötaste presenten var nog när jag var sa ledsen och hade sverigelängtan innan min 30-arsdag och vi dessutom skulle fira jul i frankrike.. da han gav mig biljetter till sverige och dessutom organiserade fest där med mina barndomskamrater o familjen OCH drog med sig sa manga vänner han kunde fran Frankrike.. Precis vad jag behövde... och lite till!!

  • Zozo

    Hu vad kallt det var idag förresten! Igar höll jag pa att dö i värmeslag och idag var min kjol löjligt tunn... Suck! Aprilväder!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4