• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • anne på grönkulla

    JO, jag vet *drömmer mig bort* varför tror du jag valde det!

    Men ibland läser jag om dem faktiskt, på julen eller så när man är hemma o har massor med tid - men det var länge sen nu!

  • viktualia

    *myser med i Anne på Grönkulla-yran*

    Min mamma läste första delen högt för mig, sen var jag tillräckligt läsmogen för att läsa resten själv!!! *myyyyys*

  • Telemarkgrrl

    Jag har aldrig haft böckerna men har haft allvarliga funderingar på att låna hela serien på bibblan och plöja samtliga i ett sträck.

    Den och hela Svarta hingsten-serien. :):)

  • viktualia

    Telestubben - jag tror att jag har hela serien, men den står i Ua i så fall. Du får bjuda in dig till mig när jag är i Ua nån gång så får du låna dem!!

  • Telemarkgrrl

    Jag bjuder in mig själv redan nu, Vickan!!;) Dels för att låna böckerna och dels för att träffa dina päron, dom verkar så myyyyysiga!! :D:D

  • viktualia

    Det går säkert att ordna Stubbis! Lånar så gärna ut mina tossiga sötnosar till föräldrar.. ha ha

    Fick ett mail från dem idag... *asgarv* de är verkligen stjärnor på att skriva att jag är världens bästa dotter.. ha ha!

  • anne på grönkulla

    Jag har nog också hela serien, men den drar jag med mig runt i tjottahejti-flyttlådorna (vissa böcker MÅSTE man bara ha i närheten). Så de hjäper nog inte er tvyärr...

  • Oms

    Man skulle kunna tycka att dottern som nu är 11 skulle ha intresse för Anne och kullagulla mfl böcker - men nej! det där är inte hennes genre! sååå synd jag älskade ju de böckerna och har delar av Anne och alla kullagulla i tryggt förvar i väntan på att dottern ska ändra sig...

    Tubbies - svarta hingsten? now we r talking! den va ju såååå bra! måste läsa den igen och black beauty - ååååh minnen!

    sitter här o tokfryser är hungrig men bli mätt så fort jag äter, är genom täppt i näsan o nyser hela tiden - bli galen!

    vill inte göra ngnting faktiskt - orka inte se på tv eller läsa böcker o maken tycker nog jag e dötråkig (själv springer han upp o ned i tvätstugan)

    Nä, nu ska jag vila lite - han en fotsatt bra dag tjejer!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4