• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Hej Pela!! Vad roligt att du är tillbaka!! :):)

    Omsan-gumman, tack för en supermysig promenad, det gör vi om snart! :p:p

    Precis när jag klev in genom porten så kom jag på att det är mina föräldrars 47-åriga bröllopsdag idag. (Shit, vilken lång tid!) Och ett par minuter senare kom jag på att det är min och makens 8-årsdag idag! Undrar om det var därför han föreslog att vi skulle äta på restaurang ikväll?! I så fall så smäller jag av, han som är världens mest tankspridda människa. Skulle han ha kommit ihåg vår årsdag när inte ens jag gjorde det?! :?:o:D:?:o

  • Makens Pela

    Men missade jag inlägg 1 000. Attans då!

    47-årig bröllopsdag..ja jisses. Det är m a o snart 46 år kvar till den dagen.

    Kul att han kom ihåg dagen Tellis!

    Maken och jag har precis bokat en kryssning på våran 1 åriga bröllopssdag.
    Det ska bli så skönt att bara få vara med honom. Det känns verkligne att vi inte haft tid för varandra på ett tag.

    Vad har annars hänt här då?

  • viktualia

    Godmorgon allihop!

    Pela - i min värld är det väldig många järn i elden just nu. Har dragit igång övningskörningen efter 4 års uppehåll, har hittat ett jobb i min nuvarande jobbstad som jag bara MÅSTE söka och ikväll ska maken och jag på husvisning nr 2 på ett läckert hus....

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!!!
    Pela
    När ska ni på kryssning? Låter urmysigt. Det kanske jag kan föreslå till grabben på vår 1 årsdag. Det gäller bara bestämma sig viken dag.

    Vad för dag har ni övriga tagit som "årsdag". Första dejten? Första kyssen?

    Vickan
    Va spännande grejer du har på G!! Lycka till med husvisningen. Och jobbsökandet oxå för den delen.

    Imorse såg jag att det är exakt 2 VECKOR till tentan. *darrar på underläppen*

    Från o med idag ska (läs MÅSTE) jag försvinna från BT och allt ohälsosam. Hur ska det gå? :o

    Men jag loggar in på kvällen när jag kommit hem. Ni får skriva mkt så man har ngt att läsa. :p

    På med 8) och ut i solen med er!

  • viktualia

    Vi firar vår årsdag dagen när vi blev tillsammans. På grund av att vi bodde på olika orter då så blev det naturligt att det är en dag som är vår "blev tillsammans"-dag. Detta eftersom nån (jag i det här fallet) var tvungen att resa för att komma till den andra. Vår relation började med en nätflört!

  • Telemarkgrrl

    Tja, om första kyssen och första dejten och första sova-över-gången är en och samma dag så är det inte så svårt att få fram ett datum. :D

  • Zozo

    Hej hopp, flickor..

    Bara in en snabbis och skrika: HEEEEEEJ!

    Sedan maste jag jobba igen. Stralande vâder här.. I Paris hade vi 27 grader i helgen! hu!

  • Oms

    Tjena tjejer...

    Jag är SJUK! :(:(:(

    feber, snuvig, ont i halsen osv... buhu! så jag är hemma ifrån jobbet idag (maken har en ledig dag så vi har legat i sängen tills nu så sååå farligt jobbigt hr jag det inte;))

    i övrigt mår jag bra;)

    Tack för en übermysig promenad igår Tubbies! det var jättetrevligt och vore jag inte sjuk hade jag föreslagit att vi gått redan idag då det inte regnar:) men men jag får återkomma när jag kryat på mig igen (har inga planer på en lång förkylning alls)

    Hej Pela! kul att se att du kikar in - det är inte nyttigt att tokjobba hela tiden;)

    sitter o kikar på CNN sen igår när jag kom hem ifrån promenaden! Fyy vad hemskt m den galna eleven som sköt så många människor!

    ha en bra dag girls!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4