• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Skååååål alla grevar och baroner!

    Botten upp!

    dags att dra på sig solglajjorna och glida ut i solen och häva i sig lite mer prit tror jag!!!

  • Zozo

    Ah DET later bra! Här stralar solen med och vi har 24!!!! grader

  • viktualia

    Några 24 grader är det definitivt INTE här... men helt iskallt är det troligen inte... men det där lät mysigt... så Zozo - skicka hit din helikopter *snälla*

  • Zozo

    Hmm.; maste hitta nytt bolag nu! Vi kan ju inte ha den att flyga fran Paris varje gang.; det ställer ju till med sana vâldiga förseningar!

  • MuffinsTönt

    Tjena!!!

    Det har varit jäääääätte varmt här i Götet. Hoppas ni har haft det oxå.

    Har fått åka med på motorcykeln idag. (en BMW :?) OJOJOJOJOOJ!!!!

    Det var kul när man kom upp mot 90km/h. :o:D Hihihi!!

    När vi parkerade den vid glassbaren kom en liten flicka förbi och sa: "Vilken fin moppe ni har". :? :D::D:D:D:D

    Klockrent!

    Sen tog vi ett glas vin. Ojojojoj!

    Vad snurrig man kan bli på dt när man är FÖRKYLD. :o

    Jaja... Nu ska jag söva. :p

  • viktualia

    tjooo

    en mysig helg har passerat. jag har tränat - lördag; Cyklade i över en timma. söndag; tog årets första runda i joggingspåret.

    och jag har ÖVNINGSKÖRT - kors i alla tak som finns... både igår och idag! heja mig! Bara lite läbbigt, jag minns nog faktiskt lite om hur man gör och kopplingsfoten hittade dragläget rätt fort! Heja Vickan!!!!

  • MuffinsTönt

    GO VICKAN GO VICKAN!!!!

    Har du övningkört på körskola eller privat? Jag snackade om det igår. Hur mkt kostar körlektioner + teorilektioner hos Dig?

    Ha tänkt ta körkort denna sommar om jag inte åker till Vietnam. Men... Vem vet!!! Jag kanske lär mig köra moppe där istället. :o :D Fy, vad skoj!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4