• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    godmorgon era galna renoverings människor;);)

    vickan - du vet vad jag tycker om sånt men jag vet o andra sidan vad du tycker om;) så gå på omvisningen m kisande ögon och föreställ hur fiiiiint det kan bli när du väl tagit hand om det!(själv skulle jag velat ha betalt för att gå dit o sen dessutom få gratis renovering)

    idag är jag trött o pigg om vart annat och dessutom så svettades jag hela morgonen till runt efter 9 då jag plötsligt började frysa...helt sjukt! så nu sitter jag här o huttrar i klångärmad tröja + kofta typ!

  • Oms

    nu är jag varm igen! har ätit lunch ute på terassen och guuuud vad skönt det var i solen!!! men jag känner av astman mer än ngnsin samt att jag e lite snuvig så det kan kanske vara en förkylning på G, maken är förkyld för första gången på evigheter så det vore ju inte konstigt

  • Zozo

    jag är här! *hoppar och viftar*

    Fredag japp, den 13e tom.. inte för att det gör nagon skillnad.; för mig är ALLA fredagar turdagar.. ja savida man inte jobbar lördag förstas..;

  • viktualia

    Najs att du är här Zozo!!

    Ska vi dra igång partajet då??

    Jag börjar med att korka upp lite schysst torr cider... det är jag sugen på nu!

  • Zozo

    Jag har öppnat en pase lakrits som jag fyndade pa lunchen.. vad kan passa till det tro??

  • viktualia

    Zozo - den var svår... nån förståsigpåare skulle nog tipsa om nån starkt som nån konstig konjak eller whisky eller nåt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4