• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Är det pompom dags?!!!

    OK! *studsar lite*

    ett och två och tre!

    pompommmm pOpopopom poompommm *volt*

    POOOOM!!!

    Pust! Va tung man är efter lunchen. :?

  • Oms

    Goooooo Vickan! * är helt slut men lyckas skutta till lite iaf* o hej o hå nu ska det gå *shit vad tung jag känner mig*

    Múffins - om jag o Zozo hoppar ifrån borden och landar i split, kan du flickflacka förbi lite snyggt då och sen joian oss i splitten??

  • Zozo

    eh.. kan nagon hjälpa mig upp.. Tror att paskäggen blev för mycket för den här dräkten...

  • viktualia

    Zozo - sådärja! nu står du upp igen.. bra bra!

    Tack alla sötnosar för allt pompomande! Föredraget gick bra och nu ska jag strax dra hemåt!

    *kram*

  • MrsO

    Hallåj girls!

    Här flick-flackas det åt höger o vänster... Jag står gärna över just den biten, känner mig smidig som ett väggfast kassaskåp!

    Nenne, visst ser man brister o dåliga rutiner på ett annat sätt när man kommer utifrån. Sen beror det ju på hur man påpekar dem. Att efter 2 dgr stå o gapa i korridoren med händerna i sidorna är ingen bra metod... och vara så urbota kaxig och självsäker som man kan bli... Dessutom är alla medvetna om just de här bristerna han påpekar... Ja, ja - nog om detta. Kul att du trivs på nya stället iaf!

    Hur var husvisningen Vickan?

    Borde försöka slänga ihop lite middag... ska bara få ändan ur stolen...

  • viktualia

    Jaaaa.. hur var husvisningen... hm...

    Fint hus, lagom stort, lite skavanker och hm.... måste GRUBBLA mer över saken... Har just kacklat i telefon en bra stund med mina päron som är inne på sin tredje totalrenoverade bostad - bra med föräldrar som man kan diskutera sådana här klurigheter med! Men om jag blivit klokare - hm... lite...

    Hur FFFFFNNNNN vet man om man vill ha ett visst hus???

  • MrsO

    Det är den där berömda magkänslan som talar om när man verkligen VILL ha ett hus... Har varit på 100 husvisningar där det känns ok... men inte hundra... alltid lika svårt att sätta fingret på vad det är... Kan du se dig själv bo i det där huset?

    Är det mkt renovering?

  • viktualia

    MrsO... hm.. jaaa jag fick några bra tankeställare när jag pratade med ma och pa... och just nu är nog svaret nej, jag kan inte se mig själv bo där.

    Japp det är mycket renovering men det är egentligen det jag skulle vilja hålla på med....

    ...maken rymde iväg på sammanträde... får nog ta ett nytt snack när han återvänder...

    YRSEL!

  • MrsO

    Inte helt lätt det där Vickan - been there.... och visst är det kul att renovera och få det som man vill ha det! Fast just nu känner jag mig lite lätt uppgiven... allt ser bara rörigt och skitigt ut... Det är hur mkt som helst kvar.. känns som att man hittar nya saker hela tiden... och jag vet inte hur pengarna ska räcka... men, men det brukar lösa sig i slutändan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4