• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    åååh jag hade både cocacolaburken m solbrillor och en dansande hamster, hahah

  • Lady o Lufsen

    Men vad hände med mitt jättebraiga förslag...att brudparet skulle ta på sig knäppa dumhattar med pinglor och sprätta runt som narrar...?

  • MuffinsTönt

    Hahahaha!

    Såna har jag sett i leksaksbutiken, för inte så länge sen. Förra året kanske.

    Flabbade halvt ihjäl mig. :D

  • MuffinsTönt

    My Lady
    Bra ide! Gästerna får iaf ett gott skratt och brudparet får som dem vill. Ett dansande par som spexar på bröllopet. :D

  • Oms

    Ladyn - det förslaget är mkt bra och passar TS utmärkt:):) jag gillade även mitt egna förslag om Björnjakt *så patetisk idag - skrattar åt mitt egna förslag, haha*

  • Lady o Lufsen

    Jaa, två flugor i en o samma smäll- underhållning och djurvänligt!

  • viktualia

    Omsan - såg ditt inlägg om bröllop på Kolmården. Har faktiskt några kompisar som verkligen gifte sig på Kolmården men jag var inte bjuden så jag vet inte vilka aktiviteter de roade sig med....

  • Telemarkgrrl

    Zozo - det är ett ypperligt förslag att jag ska säga till apan med naglarna med undantag för att jag är så j-a feeeeeeg. Jag törs inte. :(:(

    Jag kanske borde gå en kurs i konflikthantering??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4