• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    fniss fniss... vi är så bra här... sitter och diskuterar andra trådar på BT.. .ha ha ha... ytterst komiskt beteende!

  • Sister of the Night

    Åh, vi är nog inte de enda skulle jag tro :D

  • Oms

    Men tjejer kom igen nu...

    TRÅDEJT var frågan *trodde att det skulle finnas massor m svar när jag kom tillbaka från lunchen som för övrigt var god*

  • Sister of the Night

    Öööööhhh, sorry Omsan *ser skuldmedveten ut*

    Åh - Tack Vicks!! *lyser upp*

  • Telemarkgrrl

    Förlåt, Omsan, jag kan inte tänka klart. Jag har fått en kollega som sitter HELA dagarna och knäpper med naglarna. Jag håller på att förlora förståndet, det är som när nån drar naglarna på svarta tavlan. (Haha, vilken omodern liknelse, nu för tiden har man väl bara blanka whiteboards.;)) :[:[:[

    Men jag kan nog både fredagen den 20 och nästa helg tror jag.

  • Zozo

    Men Telis.. säg TILL odagan da! Hu vad jobbigt! Jag hade en kollega som satt och knakade med fingrarna hela tiden.. i lederna du vet.. Huuu!

  • Oms

    min man har en sån ovana... vet ni vad han gör? han sitter liksom o pillar m ena handens naglar på den andra handens nagalr, ungefär som han vill försöka bryt bort en bit... det är ngt han kan göra när han e rastlös och jag blir galen på det!! han märker inte av det alls

  • Zozo

    HAHA Min käre make sitter och hoppar med benet.. sa att det liksom skakar i hela soffan/skrivbordet.. Saaaa irriterande!

  • Oms

    Zozo - du tror inte att skakandet bero på att du har gnagigt på benen ojämnt;) *kunde inte låta bli*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4