• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    det fanns ignen tid idag, utan först nästa vecka... och det vill man ju inte boka in och sen inte behöva gå (kostar 320kr) undrar om jag har en inflammation eller om det är att jag har suttit i ett statiskt läge? hmm, jag går på inflammation, det känns så (och tyvärr brukar jag ha rätt när det gäller min krämpor...:()

  • Sister of the Night

    God morgon girlisar :)
    Muffin *Sister blir glad, stora kramen tillbaka*
    Kul att se dig med! Japp, hör och lär! ;)

  • Zozo

    Tiddelipom!

    nâh Vickan, jag jobbar jag med imorgon!

    Aldersnoja? Vad är det? Neh, det har jag faktiskt heller aldrig haft.. Andra nojjor har jag nog klarat av däremot!

  • Sister of the Night

    Pela

    Man tackar! :) *visslar glatt*
    Pom-pomar också för dig och din "efter-sjuktiden-problematik"!!
    Det är egentligen helt galet att man ska behöva jaga ikapp efter en sjukledighet! :o
    Mjukstart vore ju bra mycket vettigare. Så man inte trillar dit igen ju!

  • Sister of the Night

    Vicks

    Mmmmmm, man blörjar haja ett och annat med den där msn:en.... ;) *ser ytterst mallig ut över sina erövrade färdigheter*

  • Sister of the Night

    Shit, nu får jag vänta på att nån skriver emellan.... Så man inte får trassel med BT :o

    Men hej allihopa hursomhelst och omsan, det där lät sådär lagom mysigt :( *skickar tröst*

  • Telemarkgrrl

    Hej på er små sötisar!! Vad roligt att Pela och Zozo och Sissis har hittat tillbaka till oss! Tjohoo!

    Nojjor - jag? Jajemen, varenda en. Utom kanske åldersnojja. :D

    Halvdag imorgon! :)

    Oms, jag är så GLAD att vi ska ses, vad mysigt!! :):p:)

  • Oms

    Åååååh - nu är det ju full rulle i tråden så nu vill jag oxå skriva ju:)

    tack för allt omtanke - nej det e inte kul mvärk och jag har en grymt hög smärttröskel o klagar aldrig på sånt men idag då dj-vlar säger jag bara (dessutom är jag på hugget, har ringt helpdesk 2 ggr om våran multimaskin som bara får pappersstopp...

    har ni andra fått ngt påskägg ifrån jobbet? idag hade vi fått ett till - så nu jag fått 3 st!!! helt galet o alla är fylld m exklusiv choklad! jag som inte ska äta godis! ett har jag redan gett till mamma och ett ska vi ha hemma o del på tillsammans m lite kreti o pleti som kikar förbi - men det 3:e...

  • Oms

    ja visst ska det bli kul Tubbies! promenadkompisar är alltid kul!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4