• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Zozo - jag vill också gå på cocktail... och jag får inget vettigt gjort alls...

    Varför måste du krångla med att bo så långt bort??? hm...

  • Zozo

    Det är inte JAG som kranglar o bor langt bort! det är ju DU

  • viktualia

    fniss fniss...

    jaa det är ju en definitionsfråga förstås... själv har jag just hittat ett skojigt jobb som jag inte tänker söka... för det ligger i Ovanåkers kommun, vars huvudort heter Edsbyn och ligger VÄLDIGT långt åt fel håll....

  • Zozo

    Hoppsan... Har du inget som ligger typ.. tja, i Bryssel eller nat??

  • viktualia

    fniss....njaaeee då måste man ju prata utrikiska och det är jag inte så pigg på...

    näee jag vill bli headhuntad till ett schysst jobb i Öret... hm...med hög lön, skojiga arbetsuppgifter och fast anställning. start imorgon. mysko att det inte händer...

  • Sister of the Night

    Hej flicks! :)

    Och tack för ytterligare inskramlade gratulationer *myser och pyser å det grövsta* :D :D :D

    Jaha Vicks - det är snart din tur på riktigt.
    Nojig än....?

  • viktualia

    Näpp, inte ett dugg nojig faktiskt! Det känns helt ok. Firade ju så noga i helgen så att det känns som att jag redan har fyllt...

    Har just bakat en kaka att ta med till jobbet på torsdag - en slags sockerkaka med nougat och jordnötter... inte nå nyttig men troligen vansinnigt god...

  • Sister of the Night

    Mmmm, lät ju som något som skulle kunna slinka ner.... :D

    jag trodde att jag skulle få jordens jättenoja, men.... Inte ett dugg *pustar ut*

  • viktualia

    Jag hade värre nojja när jag fyllde 25, men det berodde nog mer på hur mitt liv såg ut då än på just åldern. Däremot känns det jättemysko att mina päron fyller 60 nästa år... hm...de kommer nog alltid vara typ 55 i mina ögon...

  • Sister of the Night

    Japp, det är skumt med föräldrar som blir äldre sådär. Säger detsamma!

    jag nojjade hårt lagom till 20-strecket. Hahahaha, liksom, jag hade väl nån poäng med tänket antar jag men det låter lite kul nu förstås :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4