• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Fast mycket att göra på jobbet. *slutar hoppa * :(

  • viktualia

    Jag är mest snurrig på min jobbfront - vilken tråd ska jag dra i... alltså är risken hög för BT-häng!

  • Zozo

    JAG AR HAR MED.. *hoppetihopp* naja, jag hoppar in da och da iaf.. Numera är jag ju inte ensam pa mitt kontor och de tittar sa konstigt pa en när man kryper under bordet för att gnaga lite pa benen... Tss..

    Omsan, haller med Telis jag.. Maken och jag har levt i tio ar utan bil (fast med körkort) och hyrt bil när vi behövt. MYCKET billigare och ny, fin bil varje gang. Plus att man da inte tar bilen för onödiga sträckor.. men nu är det kört! Var bil kommer om ett par veckor.

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!

    Vi fick biljetterna i helgen! *yippiee*
    Igår var jag på vaccinationen. Fan va dyrt det är att få sprutor! - och ONT! :[

    Ska dit igen nästa vecka och nästa månad. :?

    Månaden efter sticker jag! :p

    Ha det bra! Jag sticker in toppen då och då.

  • viktualia

    Ojoj... nu har mina kollegor lurat mig att anmäla mig till Vårruset.. hm.. ujuj.. dags att börja hurta...

  • Oms

    vårruset vickan? hmm, visst e det väl det dom går ifrån uni i sthlm? eller är det tjejmilen? jag var med på ngt för både 3 och 2 år sedan - jättekul! vi gick 5 km på 36 minuter - shit vad vi powerwalkade kan jag säga! men kul var det! undrar om man ska vara med i år igen kanske? ska kolla m några på avd om vad de säger om det?

  • Oms

    hej förresten ...jag JOBBAR idag *hihi* och det ska jag återgå till nu - har bara haft lite lunch surfande här;)

  • viktualia

    Omsan - Vårruset går av staplen på en massa ställen i Sverige och jag ska vara med här i jobbstaden!

    Jag jobbar för övrigt så dåligt så det inte är klokt... yr i bollen över jobbtillvaron... vill bara ha påsklov NU...

  • Zozo

    ojoj vad daligt det gick att jobba IDAg da... Solen skiner och jag vill bara ut. Vi har en cocktail ikväll sa vi maste alla ga kl 16.. och det verkar inte som ngn har ngn lust att jobba innan dess..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4