• Fru Cinderella

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)

    Hej på er Linköpingsbrudar!

    Vi glömde visst starta en ny innan den andra stängdes!

    Så hoppas att ni alla hittar hit!

    Dags för en träff snart??

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)
  • brud  nästa år

    Coornet Tack för listan, jag gick och la mig i går.

    Som det ser ut för tillfället så är det anntingen Mjellerumsgården eller catering från p2 som gäller. Har bar hört positivt om P2 men jag tycker att de är lite dyra. Problemet är att man ska vara nånstans också om man väljer dom. Vad räknar ni med att eran mat och lokal kommer att kosta?

  • Coornet

    Vi ska vara i Växjö antagligen i en lokal som tar 60 personer.

    Ska titta på den i påskhelgen när vi är där nere och hälsar på min m2b's släkt. Den lokalen kostar 2200kr ca... maten ska vi nog göra själva så den har vi ingen budget på alls. Vi får se när vi kommer dit, är långt kvar till 2008 :)

    Hade vi varit i Linköping hade jag mer än gärna varit i Gula paviljongen men har inte kollat pris på den..

  • brud  nästa år

    Ja gula paviljongen kanske skulle var något. Men då måste man ta maten från något speciellt ställe va??

  • Coornet

    Har faktiskt ingen anning.. Jag har för mig att man faktiskt fick göra som man ville, det är ju en del av folkets park. Det som jag tycker är bra är att det ligger mitt i stan (nästan) samtidigt som det är en park bakom. Dessutom är det en utomhus dansbana där som man kan få låna oxå. Tänk dig att hänga en massa japanska rislampor runt hela och dansa där hela natten.. Fasen va mysigt..

  • brud  nästa år

    Ja det blir nog och kolla upp det stället imorgon

  • Dolphingirl

    Hej på er! har precis upptäckt att min brudklänning jag har köpt har blivit allt för stor, så jag måste sälja den och köpa en ny. Det är så himla tråkigt har bara provat den.

    Är det nån som har tips på vart jag kan gå? måste ju beställa en ganska omgående då jag gifter mig i juli.

  • Dolphingirl

    Går inte! jag skulle behöva sy in väldigt mycket och det skulle inte bli bra, jag har redan pratat med sömmerskan.

  • janson77

    Ok, va synd....Vilken sgtorlek är det på klänningen? Jag kanske kan ha den

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)