• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    Lilla Li: De hade väl inte överdrivet stort sortiment vad jag minns men sen kollade jag inte så mycket för både jag o Chrille föll för den här direkt. Den kostade 399:- men såg sen igår i en bröllopstidning att den skulle kosta 599 men men, jag har inget emot att betala mindre =)

  • Lilla Li

    Shiliz: Aha... Hade tänkt mig en på runt 200 kr ungefär. Får åka till Göteborg och kolla! :)

  • Shiliz

    Ja, men kolla här på köp & sälj annars, Har sett att de har en del bra där, tror att jag såg nån som sålde i gbg.

  • ;o)

    Shiliz -

    Blev det Stora Hotellet? Fick ni gå in och titta?
    Var hittade ni din killes kläder?

  • Shiliz

    Lilla Li: Förresten, vad har du tänkt dig för tiara då?

  • Lilla Li

    Shiliz: Sant. Glömmer ofta att den funktionen finns. Får kika lite nu då. ;)

  • Shiliz

    ;o): Det blev faktiskt Scandic portalen. De hade ju visning av två av deras tre sviter o de var riktigt fina! O man kunde välja olika inredning på dem. Priset var bra o sviterna stora. Min fästman hade varit på stora hotellet o kollat in sviter när han jobbat där för nån vecka sen o han sa att det var fräscht o så men var egentligen bara ett stort rum o det var dyrare än scandic. Så vi tyckte att det här kändes jättebra.

    Hans kläder ska han hyra från Kristina Brud & Fest. Han hittade precis sådana kläder som han ville ha.

  • Lilla Li

    Shiliz: Men inget av rummen på Scandic har jacuzzi va?

  • Shiliz

    Lilla Li: Nä det har de inte. Fast det spelar inte så stor roll för oss. Däremot var det två badrum.

  • ;o)

    Shiliz -

    Får man fråga vad han bestämde sig för? Och vad det går på ungefär?

    Min kille är lång, vet inte om det har någon betydelse när man hyr kläder? De har väl en uppsjö av storlekar antar jag? Undrar om de kan lägga ner byxor och ärmar om det skulle behövas? ...

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3