• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    Är det nån som har något bra tips på ett live-band som man kan ha som inte är allt för dyra?

  • Ängla

    Hallå blivande brudar!

    Var det nån som var på stan under "bröllopshelgen"? Var det nåt spännande/nåt att ha?

  • novali

    ängla:

    Jag var på bröllopsdagen, men...nja det kunde väl kvitta.
    Det var roligt att se alla fina brudbuketter de hade gjort på Unik, annars var det väl inget särskilt att se. Synd att butikerna inte går in lite mer för sånt här!

  • Lilla Li

    Det var uuurdåligt! Jag har mailat arrangörerna och klagat faktiskt.

    Vi besökta ca 15 butiker. Bara 2-3 av dem hade något av värde, alltså erbjudanden och liknande utöver det vanliga. På resterande butiker så hade de vanliga erbjudanden och möjligen någon liten utställning som inte alls var värd besöket. Hur trist som helst! Kändes som om de flesta butiker bara hängde på för att locka dit folk, inte för att de verkligen hade något att komma med.

    Mailade som sagt arrangörerna och sa att de gärna får kolla lite mer ordentligt nästa gång vad butikerna tänker hitta på!

  • ;o)

    Jag var nere en kortis, till de blomsteraffärer som hade buketter i skylten.

    Det märktes inte särskilt väl att det var "bröllopshelg", men å andra sidan kollade jag inte så noga heller.

  • Shiliz

    ;o): Tack för tipset!

    Jag var nere på stan i lördags o visst det är väl lite som ni säger, butikerna hade ju inte mkt utöver det vanliga. Men jag är iaf glad att jag o min blivande fick mkt gjort. Vi bokade bröllopssvit, bokade hans kläder, min pälsbolero, köpte en tiara, kollade på buketter, tittade på ringar. Så vår dag var givande för oss iaf!

  • Lilla Li

    Shiliz: Aha. Vad kostade den? Har de många tiaror att välja mellan och ligger de bra i pris?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3