• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • ;o)

    Våra möbler har iofs stått på balkongen hela vintern...

  • ;o)

    Förresten alla jönköpingsbruttor...

    Det är sån himla hausse kring det här med sugarpaste på BT. Är det nån som har nån erfarenhet av detta från någon av våra konditorier? Jag har ens aldrig smakat det, men är väldigt nyfiken...

    Har ni bestämt var ni ska ta era tårtor?

  • Lilla Li

    ;o) Har aldrig smakat sugarpaste (såvitt jag vet iaf) men vi ska beställa våra tårtor från Bernards. Det blir nog tårtbuffé med 3-4 olika sorter.

    Hittade en superbra jacka igår men den fanns inte i min storlek. *surar* Så idag får jag gå med vinterjacka igen eftersom jag inte orkade gå ner i källaren igår heller... :( Men nu vet jag vilken sorts jacka jag vill ha i alla fall!

  • Shiliz

    Lilla Li: Vad var det för jacka då? Tråkigt det är när man inte hittar i sin storlek... Vart fanns jackan nånstans?

  • Lilla Li

    Shiliz: Det var en Vila-jacka på Once. Typ kavajstil med skärp i midjan och så slutade den mitt på rumpan. Rosa. Gick upp till Vila-butiken bredvid Scorett också men där skulle de inte få in fler av den sorten. Såg inga på A6 när jag var där i förrgår heller. Bajs...

  • Shiliz

    Lilla Li: Min vita jacka är från vila o har ett skärp i midjan. Vilket material var det på den du kollade på?

  • Lilla Li

    Shiliz: Ganska tunt typ vanligt tyg. :) Fanns i rosa, vitt, beige, rött och svart.

  • Shiliz

    Jaha, är det vårnyheterna kanske? Låter snygga iaf! Man kanske ska ta en tur till stan i helgen. Det är så bra med Vila för där kan man hitta snygga kläder som inte kostar allt för mkt.

  • Lilla Li

    Shiliz: Ja Vila är bra. Den rosa fanns tyvärr inte i min storlek, inte den röda heller. Vill varken ha vit, svart eller beige - men de fanns såklart i min storlek... *surar*

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3