• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Lilla Li

    Shiliz: Ska åka till stan idag bestämde jag mig för nu. Var ju på A6 igår och hittade inget, ska se om det finns nåt i stan. Tyckte jag såg lite jackor när jag var där i helgen...

    Jo jag trivs bra som blondin. Det har mörknat lite sen jag gjorde det så jag ska göra mer slingor om ett par veckor. :) Kul kul!

  • Shiliz

    Lilla Li: Åh, jag vill också ner till stan, men har fullt upp så jag hinner inte... Men imon ska vi iaf åka förbi fotografiqa o få lite info.

  • Lilla Li

    Shiliz: Kul! Vi kommer antagligen använda en kille som är reklamfotograf på ett företag som Kristofer har som kunder. Ska kolla vad han tar för det bara. Har en kille på jobbet annars som fotograferar en hel del, bad honom räkna lite på vad det skulle kosta att låna honom. Skulle använt min kompis egentligen men han bor i Göteborg så det känns smidigare att använda någon här. Dessutom har han inte tagit så mycket människobilder och det känns ju ganska så viktigt... ;)

    Snaaart får jag gå!

  • Shiliz

    Lilla Li; Jo, det är väl lite smidigare att ta nån härifrån, o gärna nån som är erfaren inom bröllopsfotografering. När slutar du?

  • Lilla Li

    Shiliz: Tänkte gå om 10 min nu. Vi har flex mellan 5:30-20:30.

  • Shiliz

    Vad skönt det låter. Själv får jag vara kvar här till 17.00. Men nästa helg är det sommartid o då blir kvällarna ljusare!

  • Lilla Li

    Shiliz: Oj är det sant? Ställer man tillbaka klockan då? 8 blir 7?

  • Shiliz

    Lilla Li: Tvärtom tror jag. sju blir åtta. Så det blir lite mörkare på morgonen, men det ändrar sig snabbt nu.

  • ;o)

    Nej - man ställer FRAM klockan en timma! Tjohoooo! Då är det vår!

    Kom-ihåg-regel: På våren stämmer man FRAM utemöblerna och på hösten ställer man TILLBAKA utemöblerna.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3