• Lady o Lufsen

    :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!

    Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...

    Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!

    Välkommen!!!

  • Svar på tråden :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
  • Fru Cinderella

    missZapon

    Stackars liten, det är VERKLIGEN synd om dig *klappar på* (;))

  • Bruden blå

    Gnäller för att jag drog ut två visdomständer igår. Och sedan kl 15 igår har jag legat i feberfrossa och har ont o vill ingenting. Jättegnällig. Och nu hittar jag inte mobilnummret till min handledare så vet inte riktigt än hur jag skall ringa henne o medela att jag inte kommer.

  • SlottsBrud2008

    Vill gnälla ¨på jobbet igen.. jag ORKAR inte mer. Blir helt slut bara av att tänka på att jag måste dit och jobba och vara treeevlig mot mina arbets"kamrater", när jag i själva verket vet att dom vill ha mig där lika lite som jag vill vara där.
    Ingen som har ett jobb i bakfickan???

  • Sweetp

    Känner mig ganska positiv och glad just nu, men för att smågnälla lite kan jag ju slänga ut frågan: Är det bara min gubbe som inte lägger ner sig ett skvatt inför bröllopet? Eller finns det fler blivande brudar som får göra allt själva...?

  • lotta49

    Gnäller igen för att min dotter började kräkas som en tok i morse på väg till dagis.

    Det var bara att vända hem och på hemvägen kräktes hon på bussen.

    När jag ringde till dagis och sade att hon inte kommer berättade personalen att magsjuka går på avdelningen!

    Kunde de inte ha berättat det när jag hämtade henne på dagis i går???

    De har en whiteboard-tavla som de alltid skriver på om barnen är sjuka men det hade de glömt!!! Jag blir tokig! GRRR!!!

    Och som om det inte vore nog så går det även löss på dagis!! I februari??!!

    Nu är det jag som håller min tre-åring hemma!

  • missZapon

    gnäller på mig själv, för att jag varit så gnällig på sista tiden, måste rycka upp mig! Jag hatar när fok har fördommar och pratar om gnälliga-örebroare. Helt plötsligt är jag en själv!!!

    Vart har min lycka tagit vägen? *efterlyser*

  • klurifax

    gnäller för att ingen annan verkar gnälla... + att jag är superförkyld!

  • Fru Cinderella

    Jag vill också gnälla på att både jag o sambon är sjuka.. lägenheten ser ut som ett upp och ner vänt mästerverk, katterna har tuppjuck o allt jag vill göra är o sova så att det blir i morgon :(

  • discodivan
    gnäller för att karln har stuckit och jag e sjuk och att jag inte får ngt jobb o att ingen tycker om mig och att livet är piss
Svar på tråden :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!