• Hemligt ( fast inte längre)

    Oups lite snabb... 7

    Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

    Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

  • Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda

    Dallis

    Hoppas din bebis kommer snart nu! Förstår att du har det jätte tungt med kroppen!

    Tänk, när din bebis har ploppat, kommer du vara lätt som en fjäder! Eller, det kännns som det iaf de första dagarna... man aktar maen fast det nte behövs :D

    Cheers

    Helt sant! :D Jag satt o ammade och mama kom med färskpressat juice... jag vill aldrig åka härifrån! Snart ska mamma laga paellan också mumma!!!

    Nu ska jag upp o kolla klart på film med L och mysa lite till :D

  • drea

    Cheers!

    Hej på dej... har du fått vykortet??

    Kul med nytt jopp! Jag hoppas du får en REJÄL löneförhöjning!

  • Dallandra

    cheers
    Kul med nytt jobb!!!!

    Gerdis
    Jag tror bestämt jag får åka hem till mamsen och bli bortskämd sedan när bebben kommit
    Usch ja, det är riktigt tungt nu... jag bara längtar tills jag kan röra mig normalt igen och stå mer än några minuter utan att ryggen värker så det känns som den ska gå av..
    Längtar dessutom efter bebisen, vill pussa och gosa

  • Gerda

    Dallis

    Ja! Din mamma blir ju mormor, det minsta hon kan göra är att göda upp dig :D Hälsa att det är ju barnbarnet som behöver maten ;)

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Gerda
    Mumsigt värre att vara på besök hos mamsen

    Dallie
    Håller tummarna för att bebben ploppar ut snart så du slipper ha så ont i ryggen, fast å andra sidan så lär du ha rätt ont nån annanstans ett tag efter

    Cheers
    GRATTIS!
    Mitt husband ska också börja nytt jobb den 19:e

  • Dallandra

    Godmorgon :D

    VA!!?? Är det ingen här så här tidigt??!! :D :D
    Jag hade hellre legat och sovit men jag har varit vaken sedan 4 så det var väl lika bra att gå upp... ska sova lite till sedan :D

    Gerdis
    Precis vad jag tänkte, det är hennes plikt som mormor :D

    Hemlisen
    Hehe ja det lär jag ju ha men då har jag ju en liten guldklimp att gosa med inte en envis bebis som vägrar komma ut :D :D

  • Hej baberiba

    Thanx alla:D ser fram emot mitt nya jopp men det blir mkt att lära:o kan man lära gamla tanter ett nytt jopp;)
    :D:D:D:D:D

  • Hej baberiba

    Drea

    Tack för kortet:) blev superglad:D jag gillar att få kort:p
    :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 7