• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

    Tvätta ... majj gådd ... man måste ju tvätta

  • Gable

    *Hoppas hoppas att Äpv kommer och att Janos mår bättre väldigt, väldigt snart*

    Tvätta?! vad är det? Här måste det städas!!

  • mammacatta

    Gable, räknar du med besök...

    Jag struntar i att tvätta. Jag köpte nytt.

    Jag har satt sprätt på MASSOR av stålars på ABSELUT nödvändiga pryttlar till resan.
    *hehe*

    Jag har eg inget nytt, så det var på tiden, men jag låtsas som att det var för er skull.

    Men tyvärr så har alla tjockisbutiker i stan ombyggnation (hur i htlv3 lyckas de bygga om i BÅDE birsta och city samtidigt???) så nåt nattlinne hittade jag inte. Jag måste rota i min garberob. INTE skoj. Där finns massor av smala kläder från 70kg-klassen (då när jag tränade som mest och var som smalast) som lär ge en del ågren.
    Men jag har gått ner ännu ett kilo, det är inte att förakta. *ler tappert*
    (tröstar mig som om det vore 10 kg)

    Känner mig som min kompis när hon skulle utomlands för första gången i sitt liv vid 24 års ålder. Hon köpte ALLT nytt - inget som var med hade ens blivit tvättat. Å inte var det HM å Lindex - näe, björnborg och NK för heeeela slanten... Dyr 4*ig resa - all inklusive. Men vem klandrar henne - hon och sambon hade gott om stålar sparade och ingenstans att spendera dem.
    De åkte till Alcudia om jag inte minns fel. Bra gjort av en alkoholistdotter med liten hjärna och största hjärtat i världen. Hon åkte iallafall! (Har kompisar som inte varit nånstans - utom till Kungshamn på skolresa i 9an. (behöver man pass dit?)
    (PS: alkisen mötte gud och var SUPERBRA sista 20 åren...)
  • mammacatta

    Men det är KLAAART att janos kommer att må bra! Vad vore en dejt utan janos?
    *skickar måbra-krumilurer*
    ÄPV - du vet att du är efterlängtad! Finns den ingen mammabank...? *hoppas*

  • Cybermamman

    Då struntar jag i att tvätta. Jag äter lite chips och tänker på formerna istället. Nu ska jag gå och sova skönhetssömn. Torde väl ta ett tag!

  • anne på grönkulla

    Jag har också tänkt på formerna idag och sprängt alla rimliga gränser för hur mycket jag bör stoppa i mig...

    Men det är en ny fredag imorrn!

  • mammacatta

    Jag har ätit kossa med hemgjord bea.
    SÅ jag säger bara: rund är åxå en form!
  • mammacatta

    Gonatt sålänge anne, jag måste kramas med mitt hostande barn. Jag får åååångest när de är sjuka *lite robert gustavsson där*

    *vinkar*
Svar på tråden Äntligen fredag del 8