• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

    APG

    Men det vet jag ju inte om jag får.. vet inte.. just nu känns det bara riktigt hopplöst.. vi har verkligen inte råd med att jag förlorar det här jobbet.. mina 3000 är vad vi lever på efter räkningar.. shit..

  • anne på grönkulla

    Nej det förstår jag. Jag bara tänkte att tanken ändå funnits hos dig att söka dig vidare, även om du inte tänkt att det skulle bli riktigt såhär.

  • Fru Cinderella

    APG

    Jo det är sant.. men då hade jag ju gått från ett jobb till ett annat.. nu vet jag ju inte hur länge det kommer dröja innan jag sätter foten på en arbetsplats igen.. det är ju inte riktigt hur enkelt som helst att få jobb.

  • mammacatta

    Stackars cindy!
    Hoppas att du får ett riktigt kanonjobb med jättehög lön - för det förtjänar du!

    *skickar bra vibbar och arbetstillfällen*

  • Fru Cinderella

    Tack.. ska peppa upp mig jag lovar.. det kändes bara som att gå in i en stooooor vägg i går..

  • Fru Cinderella

    *Mohahahahaha*

    Jag har en anställningsintervju i morgon

    Helt sjukt, skickade in ansökan klockan 4, klockan 5 ringde de och ville träffa mig i morgon!!!

  • Fru Cinderella

    Jag vet, helt sjukt egentligen om man tänker på det.. visserligen bara timanställning, extra vid behov samt semesterersättare.. men det är en början i alla fal.. och det lät på henne som att det kan bli mer.. att det tänkt över det en del sen de la ut ansökan..

Svar på tråden Äntligen fredag del 8