• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Ms K

Jo ja ska *muttrar lite*

Rystall

Tack så mycket.. håller med dig där om APG o ÄPG..

• Rystall

God natt!

En dag närmare Stockholm

• janos

Har haft en såpa på jobbet idag! Svårt att förklara allt snabbt. Fick kl 22.55 ett sms, där det stod:

Grundschemat är uppsagt i samråd med chefen fr o m idag!

Till saken hör att chefen är i Thailand på semester. J*vla smilfinkar vi har på kontoret. Vi får väl se om jag får något schema efter påsk

• janos

Så där ja! Nu har jag muttrat färdigt och är glad igen!

Nu måste jag sova, för att orka med helgen. Jag kommer att sakna er och uppdaterar er om hur det gick, när vi kommer hem.

Kram på er allihopa!!

• äntligen på väg

Godmorgon.
    Här var det livat igårkväll!

Hoppas ni får en bra familjeträff Janos. Hade velat vara en fluga på väggen när ni berättar!

Tackar för gratulationerna! Känns så skönt att jag lyckades med detta.

• mammacatta

Grattis ÄPV - du är värd ALL framgång! *kram*
    Hoppas även att befodran = löneförhöjning, man kan faktiskt inte ha för mycket i lön.

Åh, janos, va roligt! Det kommer att bli så kul, det FINNS inget roligare att överraska med!
    Men d där med schemat, kan det betyda att folk blir uppsagda eller? Det är hursomhelst inte kul.

Vi hade gäster igår och gjorde lasagne med hemgjorda plattor. Det blir så mycket godare då. Jag åt ungefär hälften så mycket som alla andra vargar. FAST jag drack vin och allt, så hade jag ÄNDÅ gått ner sen sist jag vägde mig - dvs iförrgår.

Jag är SÅ stolt över mig själv! *mallig nu*
    Det är ungefär ett kg i veckan sen vi köpte vågen. Plus att jag gick ner okänt antal kg pga magsjukan. Im on a roll!

Nu ska jag kolla mejlen!

• anne på grönkulla

Kul mc!

Jag står lite still sen ett bra tag, men sen började jag gå ner igen sista veckrona. Dock har veckan på resa varit katastrof (det märks direkt när jag inte fixar maten själv)...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8