• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

    *skrattar förläget*
    Ja, men är ju lite korkad ibland...
    Tvingar pojkstackarn att göra massor som han bara inte vill. Sen förvärgrar jag honom alvedon på natten, FAST han ligger och gnyr hela natten.
    Men var lugn, NU har han fått... När JAG har ont.
    *skratt*

  • mammacatta

    NU funkar det igen!!!

    Lilla kräkapan sover och stora tittar på Tigers film. Är jag en dålig mamma, eller...? TVn är min bästa kompis

  • Rystall

    Hörru Hilde!
    Har du feber? Har du haft ont på samma ställe hela tiden eller har smärtan flyttat på sig? Har du ont i ryggen?

    Du behöver inte alls ha ont runt naveln det kan allt var blindtarmen iallafall.

  • Hilde

    Rystall jag hade rejält ont i höger sida under revbenen. Tror att det gjorde ont i ryggen också, men det kan ju vara för att allt kändes ömt också. Nu mår jag bättre iallafall Fast magen känns lite öm. Jag hade nog frossa inatt för sängen var helt dyblöt.

    Kan det vara något med blindtarmen fastän det gått över? Jag ringde aldrig vårdcentralen eftersom jag mådde bättre när jag vaknade.

  • anne på grönkulla

    Stackars Hilde, hur mår du idag då?

    *kramar alla tjejer*

    Själv är jag hemma idag - typ alla kroknar av influensasymptom just nu. Febrig, halsont, snorig...

  • Fru Cinderella

    Cindy inte lycklig idag :(

    Har precis vart på cellprovskontroll (Innan jobbet dessutom).. gynekologen säger
    - Nej det ska inte göra ont..
    - Men det gör ont!
    - Jaha, men då tar jag ut instrumentet och sätter in det igen, för det ska det inte göra
    Hon gör om gör 1
    - Det gör fortfarande VÄLDIGT ont
    - Jaha?! Men då finns det inte mycket mer jag kan göra, du får helt enkelt stå ut

    Tack så mycket 140kr för o få lite smärta på morgonen.. vad trevligt.. då hade jag hellre gått till en sadist tror jag (Aningen retlig denna morgon)

  • mammacatta

    Har åxå varit på sån koll alldeles nyss, och jag tyckte att det gjorde ondare förra gången. Men å andra sidan - jag tycker inte mycket gör såvärst ont nuförtiden - jag har ju haft värkar

    Men man får ju stå ut, det är ju en jättebra grej!
    Hon sa iallafall att om tappen är helt orörd så gör det mycket ondare. Det har varit öppen en gång sen sist och därför gjorde det mindre ont.
    Så du får föda lite barn eller så cindy, så gör det mindre ont!

  • anne på grönkulla

    Nu var det ett tag sen, men jag har inget minne av att det gjort riktigt ont. Det låter okul! Lite kallt och obehagligt, visst, men ont är det väl inte meningen att det ska göra?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8