• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

Ingen här idag?

• Fru Cinderella

jag är här lite halvt ;)

• mammacatta

Jag är förbi ibland...

Det är sport på TVn och mormor är här. Då får man inte surfa... *fniss*

• Hilde

*vinkar tillbaka*

Imorgon skulle jag åkt till Stockholm. blir nog inte så. Jag sitter här och har svinont i magen. Är som om någon kommit och sparkat in min högra sida. först trodde jag att det var magsjuka, men nu tror jag inte det längre, för illamåendet har gått över, men magen känns fortfarande på samma sätt. Jag gick in på netdoktor.se och försökte begripa vad det skulle kunna vara, men jag fick inga svar. Maken tippade på blindtarmen, men jag tror inte det, för enligt netdoktor ska man ha ont mer kring naveln. Ja, ja, gör det lika ont imorgon blir det att hänga på telefonen strax före åtta och försöka få en av de exklusiva och sällsynta akuttiderna på vårdcentralen, istället för att hoppa på tåget.

• mammacatta

Stackars Hilde!
    Hoppas det bara är magknip/dålig föda och inte en riktig sjukdom!

Jag har varit lite orolig för Ludde ett tag, för han har inte ätit just alls, utan gått tillbaka till att amma typ 70% av födan. Nu förtår jag varför. Han har förmodligen haft ont i halsen. Jag har det nu och kan knappt svälja
    Ska bli kul att bli frisk nån gång. Kommer inte ens hiåg hur det var.

• Hilde

Oj Mc nu när du säger det... Zilla har säkert också ont i halsen. hon vill inte äta som vanligt och ammar helst. Hon har haft en liten nätt förkylning ett tag.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8