• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

    Kanske liiiiiite, men mest vaknar jag för att jag är hungrig och kan inte somna om

    Hmmm, ska man bli en nattsuddare?!?!

  • anne på grönkulla

    Hmm, jobbigt! Kan du äta nåt litet på kvällen, kanske, så du slipper vakna av det? Eller gå upp och dricka nåt varmt - det känner man sig ju mättare av utan att måsta vakna så mycket...

  • mammacatta

    Detta kan jag tala om är MIN favorit med att vara gravid.
    Man SKA äta när man blir hungrig Och man ska äta det man är sugen på eftersom det är bäbisens sätt att tala om vad den behöver.
    Åkej, kanske inte hoppa på tåget med alla som är sugen på smuts (magnesiumbrist) men glass och apelsiner och salt och banan osv osv är BARA BRA!
    Så är du hungrig - ÄT FÖR BÖVELEN!!!:D:D:D:D

  • Rystall

    Jag var uppe varje natt och åt ett äpple. Vaknade och var VÅRLhungrig och det snabbaste att få in genom munnen var en frukt. Sen sov jag gott igen. Fast jag var ju visserligen uppe ett tiotal gånger och kissade oxå

    Åh vad jag tycker att det är spännande. Jag är faktiskt avis. Det var ju så mysigt. Längtar så till nästa graviditet.

  • Hilde

    mmmm jag tyckte inte det var så mysigt med graviditeten. Nio månader bakning för att få ut lilltrollet helt enkelt. Men så mådde inte jag helt bra... det kommer troligen du göra Janos så oroa dig inte. Av en miljon graviditeter så finns det en miljon upplevelser varje helt unik.

    Nu vet jag vad det är för fel på mig. Jag har:
    öroninflammation (båda öron)
    bihåleinflammation
    lunginflammation (höger lunga)

    Japp jag var bra värddjur för de här äckelbacilluskerna.

  • mammacatta

    Stackars hilde!
    Du behöver AD-droppar.
    Iallafall om man tror på min mamma.

    Bihålerna förresten, får man det oftare om man en gång haft det? Jag tycker att alla mina förkylningar går in i bihålorna nuförtiden. *fram med nässprejen*

    Anne, jag trodde allt var klart vid det här laget? Stackars dig!
    Skickar lite bra att ha!
    *mejlar lite mod, styrka, anti-släkt-sprej och tåliga strumpbyxor*

  • janos

    Åh vad fredisar är bra att ha! Ni är helt enkelt BÄST!!!! Finns alltid där när man behöver er, kommer alltid med goda råd och roliga saker att skratta åt!!!

    *skickar en bamsekram till er alla och hoppas att ni finns i mitt liv lääääänge*

  • janos

    Idag har det inte varit så roligt. Jag mår illa. Vid lunch var jag så hungrig att jag trodde att jag skulle svimma.

    Ikväll har jag mått illa och kan inte tänka på mat. Gjorde pyttipanna åt maken och själv sitter jag och äter frusen mango som smälter i munnen

Svar på tråden Äntligen fredag del 8